G
gvbt
Vieras
Työ jota tehdään pääsääntöisesti yksin ja ja jossa on vastuussa ihmisistä sekä joutuu päivittäin yrittää saada viestinsä perille esim. mielenterveysongelmaisille ihmisille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no kuinka se käy ilman että asiakkaalle syötetään pajunköyttä
on vähän hiinä ja hiinä että onko tollanen asiakkaan kanssa juttelu myymistä olletikkin kun siinä ei varsinaisesti synny kauppaa
mä ehkä nimittäisin tota konsultoinniksi
on vähän hiinä ja hiinä että onko tollanen asiakkaan kanssa juttelu myymistä olletikkin kun siinä ei varsinaisesti synny kauppaa
mä ehkä nimittäisin tota konsultoinniksi
Itse olen ollut sosiaalialalalla sekä sostyöntekijänä, sosvastaavana että sospäällikkönä. Lisäksi olen ollut julkisella kiinteistöpuolella taloushallinnossa suorittavalla sekä päällikkötasolla. Sanoisin, että talouspuoli oli aikatauluineen ja lakisääteisine ehtoineen sekä johtajatason epärealistisine odotuksineen rankempaa kuin sospuoli jossa aina voitiin ottaa huomioon myös inhimillinen aspekti.
Oletko minkä verran itse kentällä työtehtävissä? Sillä vain kysäisen, että monesti "pääjohtajat" eivät ole tekemässä sitä duunia vaan pyörittelevät rahaa ja suuria linjauksia.
Sossupuolella olin ihan suorittavan tason hommissa seitsemän vuotta, taloushallinnossa kolme. Esimieshommia olen molemmilla sektoreilla yhteensä tehnyt kuusi vuotta ja se kyllä stressaavuudessaan päihittää molempien alojen kenttähommat mennen tullen.
Juu meillä taas työohjaaja ja työterveyslääkäri ovat sanoneet monesti että lastensuojelutyö on kaikkein rankinta, mutta kokemuksensa kullakin.
.No minä myyn aineettomia palveluita. Asiakaskäynnillä ideana on tehdä kartoitus asiakkaan tilanteesta, tarpeista, haasteista. Puhutaan siis koko ajan vain asiakkaasta ja hänen asioistaan. En edes mainitse mitään tuotteistamme. Sitten clousaan (pun intended) keskustelumme, ja puristan hajanaisista sieltätäältä kootuista teemoista jonkinlaisia aihioita. Sitten kerron, että meiltä voisi löytyä tällainen ja tällainen ratkaisu. Kauppaa ei synny vielä tässäkään, vaan sitten siirrytään tarjousmenettelyyn. En valehtele. En myy katteettomia lupauksia.