M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:tiedoksi: Nimenomaan haluaisimme pitää yhteishuoltajuuden![]()
Tämä ei vaikuta mitenkään. Tapaamissopimus vaikuttaa sitten osaltaan elatusmaksun suuruuteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:tiedoksi: Nimenomaan haluaisimme pitää yhteishuoltajuuden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Eli siis, ymmärsinkö oikein että sossu takaa sen että minulle jää 600e vuokran jälkeen rahaa elämiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä:Mikä mahtaa olla sossun mukaan se kohtuullinen asumismeno?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni:Muakin nyt askarruttaa, ja olen yrittänyt ottaa netistä selvää, mutta jos jollakulla olisi helpompiselitteinen vastaus..
Eli, mulla on LA 7.10. Työsuhteeni päättyi syksyllä 09, eli olen työtön. Liiton rahoilla menen. Mitä teen, kun saan äitiysrahaa sen oliko se lapsen syntymästä 4kk, mitä muita tukia mahdollista saada? Entä kun tuet loppuvat, voinko anoa taas liitolta rahaa vai mitä..? Ihan pihalla kaikesta, apua!