Mitä tuumaisitte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkko

Vieras
olen kolmen lapsen äiti ja vauva on pienin.käymme mummolassa n.kerran viikossa.mies vie.minulla ei korttia.Heräsin aamulla taas yksin kun mies nukkui ja hän heräsi yhdeltätoista.mä olin imuroimassa ja hän alkoi sanomaan että pitääkö sillä imurilla imuroida kun haisee niin pahalle(pussi homeelle jostain syystä)mä sanoin että pitää kun lattialla oli hiiren paskaa ja vauva ryömii siellä.
hän sanoi että miksi en ole laittanut hiiren vällää ja mä väitän että miksi et ole itse laittanut(puhe oli mutta saamaton) vai pitääkö odottaa että naapurin mies tulee sen laittamaan.Hän sanoi että mä olen justiin tuollanen uusavuton etten yhtä hiirenloukkua osaa laittaa.mä raivostuin ja haukuin koko ukon suurinpiirtein.uusavuttomaksi yms. ja hän sitten käski pitää suun kiinni ja mä sanoin että en todellakaan pidä jos mua haukutaan niin haukun takaisin.Hän sitten sanoi että ei aio viedä meitä mummolaan eikä vie!
mä olen niin väsynyt ollut ja kovasti odottanut mummolaan pääsyä ja nyt ei sitten päästäkkään.vituttaa kovasti!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
pinna taitaa olla kireällä kummallakin. Mitäs jos sanot vaan sori, ei jaksa tapella, olis kiva käydä siellä mummolassa niin et heitätkö meidät, kiitos?

onkos toi nyt niin että mä alan sitten mielistelemään ja periksi saa ukko änkyryytensä????RAHAA ei taksiin ole enkä kehtaa mummolaan edes näyttää että mies on noin ilkeä ettei vie meitä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä sitten valita enää!!! Mikään ihme et miehes viitsi mitään tehdä kun sinä oot tuollainen!

en mä ole ukolle mitään enään valittanut ja miksi mua syytät tästä?eikö ukossani ole mitään vikaa lukemasi perusteella?

et suuttunut todellakaan tyhjästä vaan asiasta. eikö sun ukko tee mitään, nukkuu vaan aamuaki pitkään? missä asutte, jos teillä hiiriäkin sisällä, iik...?käskehän ukkos alkaa töihin ja pyttää niitä hiiriä.

Et suuttunut turhasta - tarkoitan siis alkuperäistä riitaanne-, mutta ei kai ihan oikeasti sun miehesi velvollisuus ole kuskata sua autolla mummolaan? Mä olen kiukkupäissäni parisuhteessa eläessäni heittänyt exän lattialle jättämät sukat roskikseen ja kipannut ruuantähteet päälle, kantanut koko sohvan roskikseen, kun alkoi vituttamaan se sohvalla makaaminen kaukosäätimen jatkeena, jättänyt ruuan tekemättä ja laittanut äitinsä puhelinnumeron lautaselle, kun silloinen kundikaveri arvosteli jatkuvasti ruuanlaittotaitojani jne Ja vaihtanut lukon oveen, kun alkoi kyrsimään kakslahkeinen riittävästi. Joten minusta se, että ei nyt lähde autokuskiksi, on aika ymmärrettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mitäs jos lapsi löytää sen loukun? :o Voisko niitä hiiria myrkyttää? ja aika kauan sun ukko nukkuu jos sä oot jo imuroimassa.

hauskasti.. pelkää että lapsi löytää loukun, mutta ei taida olla se myrkyn löytäminen parempi vaihtoehto :D oli pakko jyystää pilikkua...

no mut jos mua mies haukkuis ja sitten kiristäis niin en menis pyytää anteeks.
ja varmasti pipoilisin minkä kerkeisin.... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Et suuttunut turhasta - tarkoitan siis alkuperäistä riitaanne-, mutta ei kai ihan oikeasti sun miehesi velvollisuus ole kuskata sua autolla mummolaan? Mä olen kiukkupäissäni parisuhteessa eläessäni heittänyt exän lattialle jättämät sukat roskikseen ja kipannut ruuantähteet päälle, kantanut koko sohvan roskikseen, kun alkoi vituttamaan se sohvalla makaaminen kaukosäätimen jatkeena, jättänyt ruuan tekemättä ja laittanut äitinsä puhelinnumeron lautaselle, kun silloinen kundikaveri arvosteli jatkuvasti ruuanlaittotaitojani jne Ja vaihtanut lukon oveen, kun alkoi kyrsimään kakslahkeinen riittävästi. Joten minusta se, että ei nyt lähde autokuskiksi, on aika ymmärrettävää.

Mitenkäs ap sinne menisi, jollei ole korttia, ei autoa käytössä ja jollei julkisilla pääse? Taksillako? Kai mies nyt joutaa viemään, jos kerran aikaisemmin olivat niin sopineet eikä tuommoisen mitättömän välikohtauksen vuoksi ruveta kiristämään kyydityksillään.

Yhteistyössä