Mitä tv-sarjoja te seuraatte?

Enimmäkseen kotimaisia sarjoja tulee katsottua: salkkarit, kallio, kotikatu, maajussille morsian, matkaoppaat

Sitten ulkomaisista pakolliset: greyn anatomia, weeds, täydelliset naiset, kauniit ja rohkeet, csi

En oikeastaan katso mitään suoraan telkkarista, vaan lähinnä netistä. Käytän semmoista nettitallenninta, kuin: www.nettidigiboksi.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Mä seuraan:
- True Blood
(- C.S.I)
- House
- Mentalist
- Greyn anatomia
- Täydelliset naiset
- Yhdestoista tunti
- Paljastavat valheet
- Dresden files (jossa oli nyt viimeks päätösjakso)- FlasForward

Oliko se vaan kauden päätös vai koko sarjan? En jaksa googlettaa. Tai jaksan, jos vastausta ei tule sillä aikaa, kun pesen hampaat. :D

Niitä mitä minä katson, en kehtaa edes kirjoittaa. Vähän turhan paljon, mutta monia toki jo mainittu.

Muoks. Ai koko sarjan, crap. :'(

Mä en varsinaisesti seuraa mitään kun en katso telkkarista juuri ollenkaan sarjoja. Ostan DVD:llä ne sarjat jotka kiinnostaa. Suosikkeja riittää, esimerkkejä:
-Kylmis (Oz)
-Langalla (The Wire)
-Entourage
-Täydelliset naiset
-Pako
-Sopranos
-Miami Vice

Sitten toki multa löytyy Dawson's Creek -boksi, jossa on kaikki kaudet. Se varmaan olis ollut paras jättää kertomatta, mutta kerroinpahan kuitenkin :ashamed:

Joitain sarjoja joudun työn puolesta katselemaan, mutta sitä ei lasketa.

Greyn anatomia
Holby city
Sairaala
Falk
Sydänjää
CSI
Kahden keikka ja mikä aina on vuoro viikoin lauantaina
Rikostutkijat
Helppo elämä
Kotikatu ja SAlkkarit silloin tällöin...:)

mä en ole mikään kenellekään vittuilija mut tässä oli ihan sairaan hauskaa läppää :D Onko tää sun kiusijasi yleensäkin näin hyvä?

Kysymykseen vastaus, seuraisin Lostia ja Täydellisiä naisia sekä Housea ainakin jos joskus tietäisin mikä päivä on. Kaikki menee aina ohi ja just niinä päivinä kun satun saamaan telkun auki, ei tule mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Mä en varsinaisesti seuraa mitään kun en katso telkkarista juuri ollenkaan sarjoja. Ostan DVD:llä ne sarjat jotka kiinnostaa. Suosikkeja riittää, esimerkkejä:
-Kylmis (Oz)
-Langalla (The Wire)
-Entourage
-Täydelliset naiset
-Pako
-Sopranos
-Miami Vice

Sitten toki multa löytyy Dawson's Creek -boksi, jossa on kaikki kaudet. Se varmaan olis ollut paras jättää kertomatta, mutta kerroinpahan kuitenkin :ashamed:

Joitain sarjoja joudun työn puolesta katselemaan, mutta sitä ei lasketa.

Mä ostaasin vaikka mitä sarjoja dvd:nä jos olis rahaa. Muutamia mainitakseni niin Greyn Anatomia, Frendit, Sinkkuelämää, House, Teho-osasto, Kylmä rinki, Sopranos...

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
- Anna ystävämme

Eikä! Onko tätä kauankin jo tullut?

Huomenna tulee (TV1, joskus klo 11 aikoihin) jo kymmenes jakso, kaiken kaikkiaan tais olla 13 jaksoa tuossa. Joka arkipäivä muistaakseni tullut.

Voi harmi kun on mennyt noin ohi. :/ No eikö noita aina uusita välillä.

Mc Leodin tyttäret
Täydelliset naiset
T.I.L.A.
Pientä pintaremonttia
Hauskat kotivideot
Perho tuli taloon
Helppo elämä
Todistettavasti syyllinen
Kadonneen jäljillä
House
dokkareita ym.

Nämä kaikki haluaisin nähdä, yleensä ehdin katsoa vaan Mc Leodin, digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja grey:
digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:

Arvaa kuka on joutunut kylmästi poistamaan tallennuksia joita ei ole kattottu. :snotty: Pitääs kyllä saada tyhjemmäksi tuo boxi koska mua hirvittää, että jos se boxin lähes täynnä pitäminen koko ajan veti vanhan boxin tilttiin. Sinne boxille jäi monta hyvää elokuvaa. :(

Yhteistyössä