Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja grey:digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:
Arvaa kuka on joutunut kylmästi poistamaan tallennuksia joita ei ole kattottu. :snotty: Pitääs kyllä saada tyhjemmäksi tuo boxi koska mua hirvittää, että jos se boxin lähes täynnä pitäminen koko ajan veti vanhan boxin tilttiin. Sinne boxille jäi monta hyvää elokuvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja grey:Loputon kierre...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja grey:digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:
Arvaa kuka on joutunut kylmästi poistamaan tallennuksia joita ei ole kattottu. :snotty: Pitääs kyllä saada tyhjemmäksi tuo boxi koska mua hirvittää, että jos se boxin lähes täynnä pitäminen koko ajan veti vanhan boxin tilttiin. Sinne boxille jäi monta hyvää elokuvaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vierasS:No ainakin seuraavia :
-Vaalian Sadetakin arvoitus ( minisarja kanadasta "huippujännä"! )
-KUKA NAPAANI KAIVELOO ? ( se suht uus eroottinen talk-show )
ja sit kiinnostaa uutuus josta on ollut paljo viime aikoina juttuu et jos sitä rupiais seuraa : olikohan se joku HV - hyvää vit..vappua -komediasarja.Pääosassa siin on se Jan Kutus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja grey:digiboksi pullistelee tallennettua ohjelmaa, osa monen vuoden takaa :ashamed:
Siirrä tietokoneelle jos siis tietokoneella tilaa.