Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hei en sanonut että VAAN haaleanruskean fleecehaalarin. Siks toisekseen, vaikkei kyseinen väri omaa silmää hivele niin kovassa käytössä silti oli, tosin kuin ostamani bodyt pojalle päätyi käyttämättömänä kirppikselle -.-
Mitä jos vaikka kysyt lahjatoiveita? Jos annetut lahjat eivät ole olleet mieleen ja tiedät sen, niin eikö se ole typeryyttä jatkaa samalla linjalla?
Ja kyllä, itsekin haluan tietää mitä olet tehnyt kyseisen naisen sängyn alla.
Mua jäi kiinnostamaan että miten sä bongasit sen kehyksen sieltä sängyn alta?
Mutta joo, itse ongelmaan. Voit ostaa lahjakortin tai keksiä lapselle jtn tekemistä tai urkkia siellä käydessäs että mikä lapselle on "in" tällä hetkellä...
kyse on periaatteesta, en viitsii ostaa toiselle jotain tosi kallista tai laadukasta jos itse saan jotain halpaa...
mutta alussa oli jo hyvä idea, se leffalippu systeemi ja poika hoitoon siksi aikaa ja silloin meillä antaa sille joku lelu esim.![]()
Mä vielä haluaisin tietää, mikset kysy mitä he haluavat/tarvitsevat/arvostavat? Meillä ihmisillä on erilainen maku ja jonkun mielestä kiva juttu voi olla toisen mielestä kammottava ja toisinpäin. Sellaista se on.
Jos tosiaan tietää, että maku on erilainen, niin se tosiaan on yhtä paha olla kysymättä ja aiheuttaa mielipahaa myös lahjan vastaanottajalle, ei ole kiva kun saa epämieluisia tai tarpeettomia lahjoja. Siinä tulee paha mieli myös lahjanantajan puolesta ja se on monesti hirveän hankala sitten sanoa loukkaamatta, että minä en tuosta pidä.
Siinä tulee paha mieli myös lahjanantajan puolesta ja se on monesti hirveän hankala sitten sanoa loukkaamatta, että minä en tuosta pidä.
Onko se äiti oikeasti nirso vai voisiko noihin olla joku muu selitys? Meille ainakin tulvi pieniä vauvan vaatteita ovista ja ikkunoista, osa yksinkertaisesti jäi käyttämättä. Niitä kun käytetään vain muutama viikko yhtä kokoa. Toisekseen, valokuvakehyksissä ja vastaavissa sisustusjutuissa maut ei välttämättä kohtaa. En kelpuuttaisi minkä tahansa näköistä valokuvakehystä sisustukseeni, vaikka olisi lahjaksi saatu. Onko äiti nirsoillut esim. yhdenkään annetun lelun kanssa?
j mutta silti uusretro vaatteita puettavalle pojalle ei puettu tummansinisiä uusretro polkupyörä bodeja...
isompaa kokoa vietiin 68 senttisiä vastasyntyneelle.
joo siis kysytty on mitä vois viedä niin vastaus on ihan sama, oman valinnan mukaan kunhan vaate/lelu ei sisällä snoopya, hello kittya, karvista, nalle puhia, barpababaa jnejne. näin ilmoitettiin jo kun poika syntyi, mutta silti uusretro vaatteita puettavalle pojalle ei puettu tummansinisiä uusretro polkupyörä bodeja...