Mitä vakuutuksia lapsillanne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisella oli lapsivakuutus. Otettiin jo odotusaikana. Kun toinen syntyi niin otettiin molemmille vaan tapaturmavakuutukset. Huomattavasti edullisempaa. Ja kun on ainakin tähän saakka lapset olleet aika terveitä niin turhalta tuntui maksaa satoja euroja vuodessa(sairausvakuutus) kun ei vakuutukselle ollut yhtään käyttöä.

tapaturmavakuutus tapiolasta kummallakin.yhteensä alle 40e/vuosi.siinä on nolla omavastuu että voidaan vahingon sattuessa lähteä suoraan taksilla yksityiselle ilman rahapussia=)=) näin tapiolan setä käski

[QUOTE="vieras";25131226]Vain tapaturmavakuutukset kolmella lapsella. Olisko yhteensä joku 150e vuosi.
Turvasta.[/QUOTE]

Siis HÄH?
Meillä on tapaturmavakuutukset kahdella lapsella pohjolasta ja maksavat 22 e vuodessa yhteensä.

Meillä oli kans Pohjolassa tapaturmavakuutuksen mulla ja miehellä n. 15e ja muksuilla 22e/muksu. Mä olin muksuilla nostanu noita korvaussummia.

Nyt niistä tuli vähän hinnakkaammat kun vaihdoin vakuutusyhtiön IFiin. Mulla ja miehellä on se henkilövakuutus, hintaa en muista ja pojilla tapaturmavakuutukset 33e/muksu. Vähän kalliimaat noi kun Pohjolassa, mutta autovakuutuksen hinta tippu yli 400e.

[QUOTE="vieras";25135430]Miten teillä on noin halpoja vakuutuksia?
Koittaa netistä laskeskella ja tulee paljon kalliimpia.[/QUOTE]

Liittoon kuulumalla sai halvemmalla kun normaalisti.

pari vuotta pidettiin hoitokuluvakuutusta, ja tuli kyllä tarpeeseen. nyt irtisanottiin ja tavallinen tapaturmavakuutus on nyt. hintaa en tiiä kyllä yhtään, kun mies maksaa ne.

Yhteistyössä