Mitä väliä on merkillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Verenpisara

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 713
0
36
Sori vaan, mutta en tajua kun luetellaan omien lasten vaatteita niin pitää sit se vaatteen merkkikin tunkea siihen eteen. En vaan ymmärrä mitä hiton väliä sillä on onko toppahaalari lassie vai reimatec vai joku muu vinkuintialainen kun kaikki ne kuitenkin lämpimänä pitää talvella.

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:
Sori vaan, mutta en tajua kun luetellaan omien lasten vaatteita niin pitää sit se vaatteen merkkikin tunkea siihen eteen. En vaan ymmärrä mitä hiton väliä sillä on onko toppahaalari lassie vai reimatec vai joku muu vinkuintialainen kun kaikki ne kuitenkin lämpimänä pitää talvella.

kuka on luetellu?palstallko jokuko vai puistossako vai missä...ko?

¤enoleuteliasvaanitedonhaluinen¤

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:

kuka on luetellu?palstallko jokuko vai puistossako vai missä...ko?

¤enoleuteliasvaanitedonhaluinen¤

No lähinnä täällä palstalla kun lukee juttuja niin pistää vaan silmään.
Mutta minä en vissiin ymmärrä sen takia kun en ole mikään merkkifriikki :ashamed:

mä ihmettelin omassa mielessäni just samaa ku luin tänään noita "Mitä lapsella päällä tälläkelillä?"-juttuja :D

että ei riitä että lapsella on päällä välikausipuku,vaan mainitaan että reimatecin välikausipuku jne :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä ihmettelin omassa mielessäni just samaa ku luin tänään noita "Mitä lapsella päällä tälläkelillä?"-juttuja :D

että ei riitä että lapsella on päällä välikausipuku,vaan mainitaan että reimatecin välikausipuku jne :whistle:

Niinpä.
;)

Ymmärtäisin kehumisen ja elvistelyn jos lapsi kulkisi turkiksissa ja ajaisi sähköautoa mutta että joku viitsii kehuskella jollain KURA- tai TOPPAHAALARILLA niin jessus!

Yhteistyössä