Mitä väriä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

123

Vieras
Minkä väriset hiukset sopii ihmiselle joka on todella kalpea ja siniset silmät?? luonnollinen hiusväri on jotain tumman vaalean ja vaalean ruskean välistä.. yleensä olen vaalentanut hiuksiani koska olen aina ennen ollut vaaleatukkainen.. Iän myötä hiukset on tummunut... mutta nyt on alkanu kyllästyttää tuo ainainen vaalea...

Kokeile! Itelläni oikeasti vaaleat, ja kalpea kasvoinen-olin kuitenkin muutaman vuoden sydänten valloittaja brune, ja nyt takasin vaaleaksi ;) TOIMII!

Alkuperäinen kirjoittaja se mikä itsestä tuntuu kivalle:
Kokeile! Itelläni oikeasti vaaleat, ja kalpea kasvoinen-olin kuitenkin muutaman vuoden sydänten valloittaja brune, ja nyt takasin vaaleaksi ;) TOIMII!

Mutta on aika radikaalia tehdä noin suuria muutoksia (varsinkin jos epävarma mitä haluaa) Raitoja aluksi ehdotan, ja kannattaa sitten miettiä miellyttikö vai ei ja värjätä vasta sitten koko pää, tai jättää raidat jos ne oli kivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
No mut voihan se kalpeus olla hyvänkin näköistä. Itse tykkäsin kovasti kun mulla oli mustat hiukset, siniset silmät ja iho kuin kalkkilaivan kapteenilla.

Näin oli myös mulla ja tuli ikävä tummaa kun vaalensin. Tai sitten vaan kestää tottua....

Alkuperäinen kirjoittaja se mikä itseä miellyttää:
No mut voihan se kalpeus olla hyvänkin näköistä. Itse tykkäsin kovasti kun mulla oli mustat hiukset, siniset silmät ja iho kuin kalkkilaivan kapteenilla.

Näin oli myös mulla ja tuli ikävä tummaa kun vaalensin. Tai sitten vaan kestää tottua....

Mä taas olen luonnostani tosi vaalea niin ikävöin vaaleita hiuksia koko ajan. Mut en silti osaa olla vaaleitten hiusten kans :D Ja just vaalensin taas et katotaan miten kauan tääki kestää :D

Alkuperäinen kirjoittaja se mikä itseä miellyttää:

Mä taas olen luonnostani tosi vaalea niin ikävöin vaaleita hiuksia koko ajan. Mut en silti osaa olla vaaleitten hiusten kans :D Ja just vaalensin taas et katotaan miten kauan tääki kestää :D

Niin niin, siis minäkin aito blodi, ja tummaksi olin värjännyt muutaman vuoden... :) en tiedä kestääkö minun luonnollisella värillä kuinka kauan, vai viekö ruskea voiton... :D

Yhteistyössä