Mitä vauvalle lahjaksi? Mitä itse haluaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tykkäsin sellasista vaatteista, joita en ois itse raaskinut ostaa. Siis kun itse ostelen lähinnä lindex, kappahl ja H&M:ltä vauvan vaatteet, niin oli aivan ihanaa saada benetton, esprit tmv. vaatteita vauvalle. Sitäpaitsi Espritin vaatteet ovat tosi hyvänlaatusia, kestäneet nukkaantumatta pitkään, vaikka ovat olleet ahkerassa käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä:
Älkää viekö ikinä mitään tuttipulloja!!!! On olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka ei anna ollenkaan korviketta, joten tuttipullo on täysin turha ja ärsyttävä lahja!

Mä (tai mies lähinnä) ainakin oon antanu ihan omaa maitoani tuttipullosta.

Mutta kaikki eivät tee niinkään. B)

Anteeksi, mut siis joku pitää itse itselleen vauvakutsut? :o

Mut itse olisin halunnut just vaippoja, jonkun fp:n lelun, lisää harsoja (kun en ehtiny itse silloin alkuun neuloa), rataslelun, noin esimerkiksi.

Siis, nimiäiset ollu toisella puolella Suomea ja nyt pitää vauvan kunniaks sit juhlat sukulaisille ja kavereille jotka ei päässy välimatkan takia nimiäisiin. Musta kiva idea.

Alkuperäinen kirjoittaja imettäjä:
Älkää viekö ikinä mitään tuttipulloja!!!! On olemassa myös sellaisia ihmisiä, jotka ei anna ollenkaan korviketta, joten tuttipullo on täysin turha ja ärsyttävä lahja!

Mutta esim. tää vauva ei saa maitoo kun pullosta. Huomioi edellinen viestini jossa sanoin et vauvalla huuli-kitalakihalkio jolloin imetys ei onnistu ollenkaan. Ja ainakin meillä on tissimaitoo annettu pullosta sillon kun en ole ollu ite kotona. Näin oon vapaammin päässy lähtemään käymään jossakin yksin vaikka vauva olis ollu pelkällä maidolla.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:

Mut itse olisin halunnut just vaippoja, jonkun fp:n lelun, lisää harsoja (kun en ehtiny itse silloin alkuun neuloa), rataslelun, noin esimerkiksi.

Siis, nimiäiset ollu toisella puolella Suomea ja nyt pitää vauvan kunniaks sit juhlat sukulaisille ja kavereille jotka ei päässy välimatkan takia nimiäisiin. Musta kiva idea.

Ei päässy nimiäisiin, mut nyt sit pääsee niihin vauvajuhliin? Kyl nimenantojuhla on mun mielestä tärkeempi juhla, ku jälkikäteen järkätyt vauvajuhlat. Mun mielestä ihan rehellisesti kuulostaa lahjojen kalastelulta. Anteeksi vaan.
Eikös niitä lahjoja yleensä viedä aina, kun sitä vauvaa mennään katsomaan ekaa kertaa?

Minusta se ei sillätavoin ole nöpönuukaa mitä vie. Yksi ei voi sietää mitään muuta kuin vaaleanpunaista tyttövauvalla, toinen ei tykkää perinteisestä sinisestä pojalla, kolmas ei halua pehmoelukoita yhtään enempää ja osa ei tykkää tuttipulloista.

Lahjoja voi viedä aina kun siltä tuntuu ja olla viemättä jos ei halua.

Lahjoissa on se etu, että jos ei ole onnistunut lahjansaajan näkökulmasta, niin ne voi myydä kirpparilla ihan hyvin. Allekirjoittanut tekee sen ja ei nutise täällä huonoista lahjoista :D

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:

Ei päässy nimiäisiin, mut nyt sit pääsee niihin vauvajuhliin? Kyl nimenantojuhla on mun mielestä tärkeempi juhla, ku jälkikäteen järkätyt vauvajuhlat. Mun mielestä ihan rehellisesti kuulostaa lahjojen kalastelulta. Anteeksi vaan.
Eikös niitä lahjoja yleensä viedä aina, kun sitä vauvaa mennään katsomaan ekaa kertaa?

No nimiäisiin ei edes kutsuttu ja nyt nää juhlat on lähempänä joten sinne on helpompi mennä. Luultavasti ei ois ollu ees mahdollisuutta lähtee ajamaan nimiäisiin vaikka ois kutsuttukin. Ja eihän nimiäisiin yleensä edes kutsuta kun lähimmät ja kaverit ei taida siihen joukkoon kuulua. Välimatkan takia en oo ees nähny vauvaa vielä liveä ollenkaan, kuvissa vaan. Eikä ne varmaan edes oleta et vietäs lahjoja tonne juhliin, mut mä haluun jotain ostaa. Susta ehkä kuulostaa lahjojen kalastelulta, mut musta ihana idea ja meen sinne vaikka pää kainalossa.

Yhteistyössä