Mitä vielä voisi laihdutuskuurin aikana syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihiksella oleva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihiksella oleva

Vieras
Olen jättänyt pois turhat sokerit (karkit ja suklaa), valkoiset viljatuotteet, perunan (myös sipsit), riisin ja makaronin.

Nyt olen ajatellut syödä seuraavanlaisesti , että

ap) viiliä

aamupäivän kahvitauko) viiliä + ruisleipä + juustoa tai jotain kevyttä makkaraleikkelettä

päivän ruokatauko) sama kuin yllä

iltaruoka) munakas + jotain kasvista (joskus myös hieman tummaa pastaa)

iltapala) viiliä ja joku hedelmä tai kasvispala

Lisäksi olen ajatellut hakea apteekista monivitamiinitabletteja, ei tule puutostiloja

Mutta kun joskus silti vielä iskee napostelun tuntu, niin mitä muuta siihen hätään syödä, kuin
joku hedelmä tai muutama siivu juustoa?

(Paheeni edelleen on salmiakki, siitä pitäisi päästä eroon)

Juusto on rasvaa, mielummin hedelmiä, porkkanoita taikka vaikka näkkileipää.

En tosin suosittelisin minkäänlaista laihdutuskuuria, vaan kyllä se lähtee ihan vaan yleisestä ruokailutottumusten muutoksesta.

mä ostin napostelu himoon pähkinä/rusina sekotus-pussin! Pähkinöissä on sitä hyvää rasvaa ja rusinatkaan ei niin makeita oo ku karkit tai keksit ym.. Muuten oon laihtunu syömällä sen ns. terveelisen lautasmallin mukaan.. -6kg maaliskuusta lähtien:)

Mikset syö ollenkaan kunnon ruokaa? Parempi olisi syödä kunnollinen aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Pastojen yms. sijaan kasviksia. Naposteluun sopii pähkinät ja tumma suklaa, tarpeeksi pieninä määrinä tietysti.

[QUOTE="sondersson";22278726]Mikset syö ollenkaan kunnon ruokaa? Parempi olisi syödä kunnollinen aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Pastojen yms. sijaan kasviksia. Naposteluun sopii pähkinät ja tumma suklaa, tarpeeksi pieninä määrinä tietysti.[/QUOTE]

Näin on. Ja yhdyn tuohon yhteen aiempaan kommenttiin, että älä ryhdy laihdutuskuurille, muuta ruokavaliotasi loppuelämäksi. Kuurilla laihdutetut kilot tulevat takuuvarmasti takaisin.

Juu juu, mutta kun tämän kuurin jälkeen, en enää syö niitä valkoisia viljatuotteita. Perunaa tai riisiä syön vain kerran viikossa, muuten tummaa pastaa. Minä pärjään oikein hyvin tuollaisella ruokavaliolla ja ei tule enää sitä kauheata ruoan mättämisen tarvetta. Vähemmälläkin tulee toimeen ja kilot lähtevät.

Mutta miksi syödä loppuelämä viiliä ja leipää ja sitten lisäksi vitamiineja tableteista? Ei ruokaa tarvitse mättää, mutta pienet säännölliset ateriat, jotka sisältävät riittävästi ravintoaineita, pitävät painosi jatkossakin kurissa.