V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama täällä, poreenaAlkuperäinen kirjoittaja Verenpisara:Rainbowin monivitamiini
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Kalaöljyä johon on lisätty D-vitamiinia, pojan kaa tätä lusikoidaan jokapäivä..![]()
![]()
Ai niin, ja minä otan viel yhden Berocca poreen päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja lumi:Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Kalaöljyä johon on lisätty D-vitamiinia, pojan kaa tätä lusikoidaan jokapäivä..![]()
![]()
mikä kalaöljy johon lisätty d vitamiini, ite syön eye q merkkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Alkuperäinen kirjoittaja lumi:Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Kalaöljyä johon on lisätty D-vitamiinia, pojan kaa tätä lusikoidaan jokapäivä..![]()
![]()
Lipolar Balans öljy! Eka syötiin just tota eye q:ta mut kun vertailin "vahvuuksia" pullonkyljestä niin tuota Lipolaria tarvii ottaa vähemmän ja silti saa enemmän...Joten tulee käytössäkin halvemmaksi!
Alkuperäinen kirjoittaja lumi:Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Alkuperäinen kirjoittaja lumi:Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:Kalaöljyä johon on lisätty D-vitamiinia, pojan kaa tätä lusikoidaan jokapäivä..![]()
![]()
Lipolar Balans öljy! Eka syötiin just tota eye q:ta mut kun vertailin "vahvuuksia" pullonkyljestä niin tuota Lipolaria tarvii ottaa vähemmän ja silti saa enemmän...Joten tulee käytössäkin halvemmaksi!
ok, mutta onko siinä eye q:ssa deetä, kun olen ruotsista tilannut ja en oikein ymmärrä selostusta. Eli annan sitä lapsille mutta annanko vielä deetä lisäksi vai kuinka?