Mitä vois kysyä työhaastattelussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pee"

Vieras
Olen hakemassa töistä työtä omalta työpaikalta ja huomenna on työhaastattelu. Haastattelun tekee mun esimiehen esimies, jonka pitämissä palavereissa olen kyllä ollut ja sikäli mies on tuttu, mutta en henk. koht. ole jutellut hänen kanssaan koskaan mistään. Hän tietää kyllä mun nimen ja mitä töissä teen :)

En ensin jännittänyt haastattelua, mutta nyt kun olen lukenut siitä mitä pitäis haastattelussa sanoa, törmäsin esim. tohon juttuun että antaa hyvän kuvan kun kysyy jotain. Mutta mitä mä kysyn, kun työtä jota haen olen tehnyt vuosia sivutoimisesti silloin tällöin, firma on tuttu kuin omat taskut. Palkankin jo tiedän :D

Muutenkin voisin ottaa vastaan vinkkiä työhaastatteluun, kun edellinen mulla oli vuonna 2001 ja se alkoi pomon sanoilla: "Et ole kyllä vielä 18!":D

Toki luulen että jutustelu keskittyy aika paljon siihen että olen äitiyslomalla lokakuun loppuun ja työ alkaa ens viikolla ja mites tää onnistuis jos mut valittais. Mutta mun mies (joka on samassa työpaikassa) oli kysellyt liiton ihmisiltä, kun työpaikalla kävivät että mites tässä tilanteessa käy, niin olivat sanoneet että ei pitäis olla este, ja että jos ilmenee että nimenomaan äitiysloman takia ovat hylänneet niin asia pitää selvittää...

Ja vielä sellanen juttu... Kun siis olen jo keväällä sopinut oman pomon kanssa pitäväni kaikki vuosilomani äitiysloman perään, lomaa oli siis vielä koko marraskuu.

Mites jos mut valitaan, niin onko mahdollista että äitiyslomani päälle saisin pitää ton vuosiloman? Kun se olis pidettävä sitten kuitenkin ennen maaliskuuta, vai onko maaliskuun loppuun mennessä...
Kun imetän mitä todennäköisimmin vielä silloin, joten toi yks lisäkuukausi olis kiva olla kotona rauhassa ennen kuin meen töihin ja imetykset harvenee....

Vai oonko liian itsekäs ihminen työelämään :D

Yhteistyössä