Saako oikeasti kysyä mitä vittua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä Jumala anna voimaa jaksaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, lisäksi monet mamut tekevät ruokaa tosi edullisesti, ja säästävät siinä. Tuttu afrikkalaismies syö kertomansa mukaan useimmiten ruokaa jota tekee riisistä, pavuista, tomaattimurskasta ja öljystä. Näitä ostaa ison säkin kerralla halvalla.

Tämä kannattaakin, ruoka on yleensä asumisen jälkeen suurin meno.

Me asuttiin ulkomailla murjaanien naapurina ja aina, joka ikinen päivä ne teki samaa haisevaa sotkua, varmaan just tollasta tosi yksinkertaista. Suomalaiset ostelee aivan liian kallista ruokaa. Vitamiinit purkista.

[QUOTE="jjjjj";30240758]Mä oon just tällänen. Kaikkeen on kyllä rahaa mitä tarvitaan, mutta ikinä ei ole ylimääräistä. Kuvittelin että ollaan jotenkin ns. köyhiä, mutta ehei, osa-maksuihinhan ne... Nyt maksellaan niitä pois, ja ollaan ostokiellossa koko vuosi :D Hitto. Onneksi ei kuitenkaan olla ns ylivelkaannuttu.[/QUOTE]

EIkös ole aika hauskaa/ nöyryyttävää huomata oma tyhmyys ;) Mulla oli oikeasti tosi vaikea ymmärtää että perkele ihan itsehän tässä ollaan kuoppaa kaivettu..

Toisekseen todella monesti varsinkin Aasian mamut asuvat koko suvun kanssa jossain, esim tunnen perheen joka asuu isossa omakotitalossa 12 hengen voimin, joista 5 käy töissä loput saavat lapsilisiä ym avustuksia, tästä voi sitten miettiä paljonko 1000€ asuntolainan jälkeen jää käyttöön kuukaudessa?

.

Tälle ääni, tiedän itsekkin mamu perheen jossa isovanhemmat ja ydinperhe 2 aikuista 3 lasta asuvat saman katon alla. Siitä voi alkaa laskemaan paljonko ne tulot ja menot ovat tälläisellä porukalla.

Onko kukaan miettinyt, että nämä ulkomaalaiset ostavat nämä conversit, ipad:t ulkomailta. Esim meillä täällä conversit maksavat 20-35€, joten ovat paljon halvempia kuin Suomessa. Virossa varmaan puoli ilmaisia.

Ei kannata olla katkera kenellekään toiselle. Ei niilläkään varmaan helppoa ole. Kaikilla meillä on omat murheet.

Hoitotyö on kyllä raskasta sekä palkka ei ole paras mahdollinen. Voit olla oikeassa vaihtaessa alaa/työtä ja varsinkin, kun et kuulostanut tyytyväiseltä palkkaasi? muuten kuulostit siltä, että pidät alasta.

Tsemppiä!

No ei khyl oo. Suomen hinnoissa. Lontoosta oon muutamat conssut ostanut, n. 40punnan hintaan. Mitä se euroissa sitten onkaan tällä hetkellä. Suomessa Converset maksavat 50-80egeen, riippuen kaupasta ja tarjouksista ja mallista/väristä. Tennareita saa 10-20egellä, ilman merkkiä.
Mutta ei siitä sen enempää, conssut kun eivät olleet se villakoiran ydin.

Yhteistyössä