Mitä vois syöttää lapsille (ja ehkä itellekin) jugurtin,viilin jne. sijaan? Kauheesti lisäaineita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
syödään viilistä. siinä esim. väriaine on punajuuresta.

tosiaan, jos tekee itse (kiisselit, puurot) niin varmasti tietää mitä pitää sisällä.

enempi kiinnittäisin huomiota siihen lämpimään ruokaan eli ei tarvitse käyttää aromikuutioita, valmiiksi maustettuja kermoja jne
.

Joo, tuokin hyvä pointti..meillä noitakin lihaliemikuutioita käytetään joissain ruuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Turkkilainen jugurtti, maustamaton jugurtti (ja erityisesti se luomuversio) ja normiviili. Meillä on tällähetkellä tota Danonen litran jugurttia, eikä siinä oo kyllä mitään E-koodeja, just tarkistin.

Mutta onko tuossa Danonessa miten paljon sokeria? Itse aiemmin ostin mutta lopetin kun näytti olevan aikamoinen sokeripommi. Mutta hyvää se oli! :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
syödään viilistä. siinä esim. väriaine on punajuuresta.

tosiaan, jos tekee itse (kiisselit, puurot) niin varmasti tietää mitä pitää sisällä.

enempi kiinnittäisin huomiota siihen lämpimään ruokaan eli ei tarvitse käyttää aromikuutioita, valmiiksi maustettuja kermoja jne
.

Joo, tuokin hyvä pointti..meillä noitakin lihaliemikuutioita käytetään joissain ruuissa.

Kuution tilalla on myös fondi aika näppärä. Jos ei itse tahdo lientä keittää.

Yhteistyössä