Ulkona on liian kylmä 🥶

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, todella yllättävää, että Suomessa on neljä vuodenaikaa, joihin kuuluu myös talvi. Ja yllättäen talveen kuuluu myös pakkaset. Vai odotatko ilmastomuutosten etenemistä ja samalla ilmaston lämpenemistä?

Nautin pakkasista ja aloitan yleensä aamun menemällä yöpaidassa ulos pihalle. Korvaan kylmällä ilmakylvyllä avantouinnin positiiviset vaikutukset.
Kiitos vinkistä, pitääkin kokeilla tuota. Järvi on meiltä liian kaukana, eikä lumessa pyöriminenkään houkuttele.
Nukumme lämmittämättömässä huoneessa, viereisten huoneiden vaikutuksesta siellä on kuitenkin näilläkin pakkasilla yli +10 asteen lämpötila.

Odotan ilmaston lämpenemistä, jota kuitenkaan tuskin tapahtuu.
Lapsena ja nuorena kestin paremmin. Nyt vanhana ja kivuloisempana en enää kestä.
Kyllä se lämpenee, mutta niin hitaasti, että ei varmaan sinun elinaikanasi ole merkittävää vaikutusta. Lapsesi ja lastenlapsesi pääsevät nauttimaan/kärsimään meidän perseilystä.

Kyllä se lämpenee, mutta niin hitaasti, että ei varmaan sinun elinaikanasi ole merkittävää vaikutusta. Lapsesi ja lastenlapsesi pääsevät nauttimaan/kärsimään meidän perseilystä.

Joo ei mun elinaikana varmaan ehdi niin lämpenemään, että tällaisia pakkasia ei enää tulisi. Tosin yritän omalta osaltani kuluttaa mahdollisimman paljon mutta ei taida riittää. Varminta on hommata saunallinen asunto eläkepäiviksi.

Juu, olen samaa mieltä. Mitä sinun mielestäsi voisi tehdä, että alepan vuosia jatkunut pahaa mieltä ympärilleen kylväminen saataisiin loppumaan? Kaikenlaista on jo yritetty, mut mikään ei tunnu toimivan.
No ensimmäiseksi voitaisiin lopettaa k.o. henkilöiden mainitseminen jokaisessa ketjussa. Jos jankkaajiin ei kiinnitä mitään huomiota, eivät he pitkään jaksa jankata. Älä ruoki trollia.

No ensimmäiseksi voitaisiin lopettaa k.o. henkilöiden mainitseminen jokaisessa ketjussa. Jos jankkaajiin ei kiinnitä mitään huomiota, eivät he pitkään jaksa jankata. Älä ruoki trollia.
Kyseisellä trollilla eli jankkaajalla on joku pakottava tarve mainita olettamansa henkilö. Hän tarvitsee aivolohkoonsa jonkun maalin, jolle osoittaa viestinsä. Ehkä hän ejakuloi samalla, kun klikkaa Lähetä-painikkeen.
Seuraavaksi googletan sanan ejakuloida, sillä ei tuolla sanalla ole minulla ollut aiemmin tarvetta missään.

Eihän Alepa koskaan mainitse heidän nimiään. Eikä lue heidän kirjoituksiaan.
Kirjautuneet on aina suuri ilo ohittaa. Siten säästän paljon aikaa parempaan lukemiseen. Harmaita olen neuvonut kirjautumaan, mutta vain yksi totteli eli tupla ässä. Hän lienee koko ajan harmaana palstalla tuttuun tyyliinsä minua mukiloimassa. Ei haukku haavaa tee. Annan potit pottuina takaisin kovemmalla tykityksellä.

Yhteistyössä