V
"vieras"
Vieras
Olen kutsunut muutaman ystävän ensi viikonloppuna meille syömään, saunomaan ja iltaa istumaan, kun mies lähtee lasten kanssa anopille. Yksi heistä on kasvissyöjä, eli nyt pitäisi keksiä mitä laittaisin hänelle ruoaksi.
Kun ajattelin tehdä uunijuureksia, kantarellikastiketta, ja paistaa pihvit meille muille.
Vihersalaatin teen kyllä kanssa, muttei se poista tätä ongelmaa.
Mitä laittaisin hänelle pihvin tilalle? Hän syö kyllä munia ja maitotuotteita, muttei kalaa, lintua eikä lihaa.
Kasvispihvejä voisi tietysti tarjota, mutta se on aika tylsä vaihtoehto kun on noita uunijureksiakin, kun niissä on samoja aineksia.
Joku tofu-juttu ehkä, miten niitä tehdään?
Vai pitäiskö mun vaihtaa uunijuurekset kermaperunoihin, ja paistaa kasvispihvejä?
Pää lyö tyhjää apuuva.
Kasvissyöjät, mitä te haluaisitte syödä?
Kun ajattelin tehdä uunijuureksia, kantarellikastiketta, ja paistaa pihvit meille muille.
Vihersalaatin teen kyllä kanssa, muttei se poista tätä ongelmaa.
Mitä laittaisin hänelle pihvin tilalle? Hän syö kyllä munia ja maitotuotteita, muttei kalaa, lintua eikä lihaa.
Kasvispihvejä voisi tietysti tarjota, mutta se on aika tylsä vaihtoehto kun on noita uunijureksiakin, kun niissä on samoja aineksia.
Joku tofu-juttu ehkä, miten niitä tehdään?
Vai pitäiskö mun vaihtaa uunijuurekset kermaperunoihin, ja paistaa kasvispihvejä?
Pää lyö tyhjää apuuva.
Kasvissyöjät, mitä te haluaisitte syödä?