mitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teen?????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teen?????

Vieras
Tein eilen testin ja olen raskaana...
Olen onnellinen,mutta myös hyvin hämmästynyt.
Olen seurustellut avomieheni kanssa 2 vuotta,mutta olen ollut myös hyvin epävarma sinä aikana seksuaalisesta suuntautumisestani,minulla oli ennen avomiestäni pieni ""seikkailu"" yhden ystäväni kanssa,mutta ajattelin tunteen menevän ohi,kun tapasin mieheni.Mutta ei...
Mä olen ihan hukassa,kun avomies on onnensa kukkuloilla lapsesta,mutta minä vain mietin naisia...
Mitä teen?

Oletko kertonut miehellesi tästä suuntautumisestasi..? Minä olen suuntautunut ihan miehiin, mutta mulle tuli kans tämä raskausuutinen vähän kuin shokkina...
Minä suosittelisin, että puhuisit miehesi kanssa asiasta. Entä olisitko valmis raskauden keskeytykseen..?

Mulla ei oo vastaavaa kokemusta, mutta muistan, kuinka mietin exääni, kun odotin esikoista...Eli toisaalta nuo miettimiset on varmaan aika normaaleja...Sitä alkaa pohtia kaikkea, mitä elämän muutos tuo tullessaan...

Yritittekö lasta? Sun pitää varmaan pistää asioita puntariin ja miettiä mitä elämältä nyt haluat! Toivottavasti löydät oikean ratkaisun ITSESI kannalta, oli se mikä vain:)

Minäkin mietin exiä raskauden aikana - ja näin varsinkin unia heistä. Oli tosi kummallinen olo koska olin ja olen onnellinen mieheni kanssa. Uskon myös että miettimiset ovat ihan normaalia.

Minä taas en miettinyt exääni/exiäni..
Tää yllätysraskaus vaan herätti pelon miten meidän parisuhteen ja elämän muutenkin käy.. Niin monella tuttavalla lapset ovat olleet se eron syys, siis siinä mielessä, että aikaa ei enää toisilleen ole.

Muutama pointti.

Eli ilmeisesti nautit myös miesten kanssa olemisesta! Joten epäilen että olet Bi. Monilla etenkin naisilla, on bi taipumuksia. Sinulla on valinnanvaraa tai kiusauksia vain enemmän, koska molemmat sukupuolet kiinnostaa.

Mutta uskollisuus parisuhteessa on uskollisuutta, himoitsi sitten miehiä tai naisia tai jopa molempia. Ei Bi-seksuaalisuus oikeuta pettämään.

Kyse on siitä mitä tunnet avopuolisoasi kohtaan. Haluatko olla hänen kanssaan?!

Ja nyt on sitten myös tuleva vauva huomioitava.

Keskustele miehesi kanssa ja mieti mitä haluat. ja toinen on nuo raskaushormoonit, pistävät ajattelemaan ihan pöpöjä välillä. Itsekkin uneksin existä yms..

Yhteistyössä