Mitähän mies (ei oma) tarkoitti tällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Kyseessä mun ja miehen yhteinen (ex) ystävä, jonka minä olen tuntenut 6 vuotiaasta ja mies yläasteelta. Tämä ystävä hengaili kuukausia meidän kanssa päivittäin ja oli tosi mukava, oma iloinen itsensä. Aloin sitten ihastua häneen, kun sitä molemminpuolista flirttiäkin jälleen oli. En odottanut mitään vastakaikua tunteilleni, koska hän ei ollut koskaan aiemminkaan ilmaissut kiinnostustaan minua kohtaan (paitsi joskus ala-asteella). Suhde mieheeni alkoi rakoilla ja hän jättikin minut toisen takia palattuani eräältä viikonloppureissulta. Olin aika maassa ja kaipasin ystäväni tukea, hän kuitenkin vältteli minua. Mieheni oli kertonut ystävälle ihastuksestani ja minulle taas ettei ystävä huolisi minua. Kun ystävä sitten tuli kylään, kerroin hänelle heti, ettei hänen tarvitse pelätä, en aikoisi yrittää mitään. Hän vastasi ettei sitä pelkääkään, vaan sitä että olisi mukana, jos yrittäisin jotain. Tarkoittiko tuo sitten, että hänelläkin oli tunteita minua kohtaan?

Sovimme kuitenkin asiat mieheni kanssa ja palasimme yhteen. Ystävä taas vähensi käyntejään, "huijasi" miestäni autokaupoissa ja lopetti sitten yhteydenpidon kokonaan. Tästä nyt jo 4 vuotta aikaa mutta nousi mieleen nyt, kun olen nähnyt hänestä ihania unia.

Joo, oli sillä tunteita sua kohtaan. Ehkä sun ois kannattanu kokeilla suhdetta sen kans ennemmin kuin palata pettäjämiehen kanssa yksiin. Se mies varmaan aatteli, että sulla on huono arvostelukyky tai että pidät omaa miestäs jonain Elämäsi Miehenä, niin tuskin hän siihen rakoon pääsee. :whistle: varmaan ajatteli teidän yhteen palattua, että häntä nyt hävettää kun on tullut tunteensa paljastaneeksi, että miten pystyy olemaan teidän seurassa...

Yhteistyössä