Mitähän mies sanoo, kun näkee ton tiskipöydän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tuttua...tuon miehen tekemättömyyden osalta. (ei tuo ihan noin käyttäydy, kuin ap:n 'mies')

tänään jäi taas keittiönpöydälle kaikki mahdolliset roskat sun muut mitä voi ihmiseltä vaan jäädä... ja siinä sitten kattelin kun mies poistui keittiöstä olkkariin sohvalle...
hihkasin miehelle, että: 'sano päivämäärä!'
mies luetteli: '5. tammikuuta'
kysyin: 'mikä vuosi?'
vastasi: '2009'
tähän vastasin: 'se on sitten se päivämäärä, milloin aloitat omien jälkiesi siivoomisen, MINÄ en siivoa enää herran jälkiä!'

kummasti meni iltapala astiat herraltakin tiskialtaaseen :D

Noniin nyt se mies tuli kotiin ja sanoi, että täällä tarttis varmaan sit siivota. Meille tulee huomenna klo 12 vieraita.

No täällä on muuten ihan normisiistiä, mutta siis tiskipöytä on kaukana siististä. Ja minä en todellakaan siivoa sitä.

Mies sanoi, että kai hänen tarvii viedä noi pahvit sit pahvikeräykseen NYT että saa siistimmäks. Minä sanoin, että joo ne pahvithan on nyt se ongelma täällä. Ja sanoin, että sulla oli viime viikollakin neljä vapaapäivää etkä ole tehnyt täällä mitään, johon vastasi että "just joo". No jumalauta jos kerran ei tee muuta kuin istuu tietokoneella tai makaa sohvalla niin en minä sitä ihan tekemiseksi vielä laske.

Nyt sit tekee ulkona pahvikuormaa, mutta minä en totta tosiaan aio siivota.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
pistä se sika pihalle

:luagh: just tätä tää on..
No älä nyt pihalle pistä sitä!!
Voi olla että hoksaa kotiin tullessaan tilanteen ja kun sanot, isosti ja kunnolla!
TAPELKAA ja HUUTAKAA jos se auttaa tajuamaan..
Meillä ollut täysin sama tilanne ennen, ei ole enää ku mies oikeasti tajusi että sen on pakko alkaa jollekin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[
Meillä siis viisi henkinen perhe.

Mies ei koskaan tee ruokaa (ei osaa) eikä koskaan käy kaupassa. No jotain maitoa voi hakea, jos käsken mutta mitään oikeita ruokaostoksia ei tee ikinä. Ei myöskään tule kauppaan mukaani auttamaan. Ei myöskään pese pyykkiä, ei pistä kuivumaan eikä viikkaa kuivia. Pesemisen olen kieltänytkin, koska pelkään että pilaa vaatteet ja sitä en tahdo. Mutta viikkaamalla niitä ei voi pilata.

Ihan kun mun mies ei tee kanssa noista mitään ja meitäkin on kohta viisi. Pyykkiä antaisin pestä, mutta sitä ei tee.
Mä jätän kanssa joskus tiskipöydän sotkuiseksi ja joskus ne astiat löytyy miehen toimesta koneseen.
Muakin raivostuttaa, että mies ei tee juurikaan mitään eikä se riitä syyksi että on töissä. Meillä on myös erityislapsi joka vaatii enemmän.

Eiköhän tämä tästä taas. Vieraat tulee pian. Mies nousi aamulla ja siivosi lasten kanssa oikein perusteellisesti lastenhuoneen. Sen jälkeen imuroi koko talon ja lenkitti koiran. Minä olen leiponut ja hoitanut vauvaa ja järkkäillyt hiukan paikkoja, sitä hommaa kun on aina.

Pian tulee vieraat. :)

Yhteistyössä