S
sydän tässä särkyy
Vieras
Tuntuu tosi hajottavalle kun mies ei halua tehdä yhdessä mitään. Tänä aamuna lähti töihin, eikä huomioinut minua millään tavalla. Ei suukkoa, ei halausta. Ja olen laittanut viestiä että miksi näin. "ota rauhottavia" tuli vastauksesi. Siis mulle on ensisijaisen tärkeää mieheni, ja on todella ikävää kun se ei halua tehdä mitään yhdessä. Istuu vaan tietokoneellaan. Ei ole lapsia, eikä huvita tehdäkään kun on niin vaikeaa muutenkin tämä "yhteiselo". Mikä yhteiselo, tuntuu että yksinhän minä täällä asun. Itkettää kun iso raavas mies ei tajua että kainaloon olisi päästävä. Ja toivoisin että niitä helliä hetkiä tulisi myös mieheni taholta. Ottaa nuppiin ihan kamalasti. Meillä ei ole muutamaan viikkoon aikaa ollut toisillemme, ja nyt kun sitä olisi niin ei kelpaa.
Siis onko tuo kylästyny minuun? Mitän ihmettä???? Mukamas onnellinen, pah. Humalassa sanoit että haluaa erota kun ei jaksa katsella koiranpentua, joka ei ole vielä oppinut tavoilleen, ja olen muutamana päivänä keskustellut asiasta ja sanoi ettei ikinä halua päästää minua käsistään. Ja koettaa sietää koiraa. Pakoilee toiseen huoneeseen sille koneelleen ettei tarvitsisi olla koiran kanssa. Syö johtoja mutta mikä valittaminen kun minähän se siivoam pissit lattialta ja koulutan pientä rakkauspakkausta. Olisi sytä kouluttaa tuota miestäkin. Mutta miksi pitää olla silti noin kylmä minulle? Muutenkin stressiä ihan tarpeeksi.
Toivon vaan että se johtuu sen työstä josta se ei myöskään tykkää, mutta miks pitää olla tommonen "rakasta" kohtaan? Kertokaas nyt miesten logiikkaa, oonko minä vaan hyvä reikä siis?