C
ccc
Vieras
miehenä pitää sanoa että nyt otan itseäni niskasta kiinni ja osoitan enemmän huomiota vaimoani kohtaan jota rakastan yli kaiken.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mimi:aika yksipuoliselta kuulostaa.. kyllä sen persnahassaaan tuntee jos homma ei pelitä, niinkuin aavistat: häntä ei taida enää parisuhde kiinnostaa. temppuilee vaan ja odottaa että sinä teet ratkaisun hänen puolestaan. sulla on vaikeaa, kun on niin paljon rakkautta mutta toinen ei ota sitä vastaan- olisiko tämä ongelman ydin. katso miten miehesi reagoi jos sanot että et halua vaatia rakkautta. jos hän on samaa mieltä, pääsette ainakin keskustelemaan ikävästä asiasta. toisaalta hän saattaa havahtua tilanteeseen ja tekee asialle jotakin. sulla on nyt avaimet käsissä, miten haluat edetä? kylmettyä kylmässä suhteessa vai avaatko ovia muille mahdollisuuksille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun pitkän elämäni kaikkien mieskokemusten perusteella voisi sanoa:
taidan olla ihastunut suhun = näytät siltä, että sua olis kiva päästä panemaan
rakastan sua = haluan sua
tehdäänkö jotain kivaa yhdessä = mua panettaa
musta tuntuu, että mun tunteet sua kohtaan on kuolemassa = et haluakaan enää seksiä 24/7 (viis siitä, vaikka siihen olisi miten hyvä syy, esim. päreiksi synnytyksessä revennyt alapää tai vakava sairaus), joten lemppaan sut kohta ellet ala antaa vaikka hampaat irvessä
en rakasta sua enää = löysin uuden pantavan, joten soon moro!
Jos toisenkinlaisia miehiä on, niin antakaa mulle heti yksi sellainen!
Alkuperäinen kirjoittaja ll:Kyllä se mies rakastaa, se vaan ei tajua, että hellyys olis paras rakkaudenosoitus sua kohtaan. Jokaisella on se oma tapa jolla ottaa vastaan ja ymmärtää rakkautta. Sulla se selkeesti on hellyys ja läheisyys. Tiedätkö mikä saa miehesi tuntemaan itsensä rakastetuksi? Koeta täyttää miehesi rakkauden tarvetta sillä tavalla jolla hän ymmärtää. Ehkä silloin hänkin herää osoittamaan rakkautta sinulle. Miehet ei niin helposti edes tiedosta, että he ovat rakkautta vailla, mutta se voi näkyä käytöksessä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja N41v:Tuota... eikös räyhääminen ja mesoaminen ole se kaikkein huonoin tapa saada läheisyyttä ja lämpöä?
Alkuperäinen kirjoittaja maria:Aplle: ei kaikki miehet osaa antaa hellyyttä tai koe sitä tarpeelliseksi,mutta ei se tark ettei hän sua rakastaisi.
Hän ei ehkä osaa vaan vastata sinun erittäinhellyyden kipeisiin tarpeisiin.
Mitenköhän osaisin tän selittää,meijän suhteessa koko ajan hellyys vaan lisääntyy,mitenkä suhde tiivistyy ja syvenee.On ollu aikoja jolloin ois tehny mieli ruinata haleja,mutta tänä päivänä läheisyyttä on paljon .Suukko kun laitan ruokaa,olen koneella hän saattaa tulla ja antaa pusun ja lämpimän katseen.Halata ihan odottamatta yms... Voi olla ap että tuo teidän tilanne on ohi menevää,onko teillä riitoja paljon,sillon on vaikeampi tuo hellyys?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rakkaus on: miehelle säännöllinen pimppa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun pitkän elämäni kaikkien mieskokemusten perusteella voisi sanoa:
taidan olla ihastunut suhun = näytät siltä, että sua olis kiva päästä panemaan
rakastan sua = haluan sua
tehdäänkö jotain kivaa yhdessä = mua panettaa
musta tuntuu, että mun tunteet sua kohtaan on kuolemassa = et haluakaan enää seksiä 24/7 (viis siitä, vaikka siihen olisi miten hyvä syy, esim. päreiksi synnytyksessä revennyt alapää tai vakava sairaus), joten lemppaan sut kohta ellet ala antaa vaikka hampaat irvessä
en rakasta sua enää = löysin uuden pantavan, joten soon moro!
Jos toisenkinlaisia miehiä on, niin antakaa mulle heti yksi sellainen!
Jos et ton parempaa miestä saa niin oletko kattonu peiliin...olet aika yksinkertaisen oloinen....
Alkuperäinen kirjoittaja ap-sydäntä särkee:Tietenkin, mutta kun pitää sitä yhteistekemistä ihan pyytämällä pyytää kun ei mies itse älyä sitä. Niin kyllä jossain vaiheessa kiehuu. Nyt olen rauhoittunut, ja kun mies tulee kotiin niin pidän sen toivoman etäisyyden, katotaan miten käy. :/
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mies on mustasukkainen teidän vauva-koiralle, jota hellit ja hoivaat kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Mies on mustasukkainen teidän vauva-koiralle, jota hellit ja hoivaat kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja N41v:Alkuperäinen kirjoittaja No:Mies on mustasukkainen teidän vauva-koiralle, jota hellit ja hoivaat kaiken aikaa.
Tämä voi hyvinkin olla totta. Kokee jääneensä armotta täysin kakkoseksi. Varsinkin jos tämä koiranpentu saa aina ja välittömästi huomion, myös silloin kun puolisot keskustelevat keskenään yms.
Jos miettisi asiaa toisinpäin: mies hellisi ja paapoisi koiranpentua ihan koko ajan, ja jättäisi ap:n vaille huomiota. Niin miltä tämmöinen ap:sta tuntuisi? Tekisikö mieli ehdottaa läheisyyttä ja keskusteluja, kun ne aina keskeytyy miehen kiinnittäessä huomiota koiranpentuun.