Mitähän tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annnas

Aktiivinen jäsen
03.12.2006
2 453
0
36
Olen 18 viikolla raskaana. Kolme kertaa koko aikana sattunu tälleen. Eka kerran olin linkkupysäkillä ja oli kova helle niin aattelin että selittyi sillä. Yhtäkkiä tuli tosi huono olo, kauhee kuuma aalto tuli ja silmissä sumeni, korvat rupes tinnittää ja olin ihan varma ettän pyörryn ihan justiinsa. Juoksin äkkiä kotia enkä kyllä muista matkalta mitään :/ Toisella kerralla oltiin vaan ulkona kävelemässä mut silloin oli tosi kylmä ilma. Ja sitten äsken, tein omenapiirakkaa ja yhtäkkiä tuli ihan hiki ja huono olo. Nyt ei tuntunu silmissä eikä korvissa mutta tuli oksennus, muilla kerroilla ei.

Mistähän tää johtuu? pitäisköhän olla huolestuneempikin? Nää on sattunu parin viikon välein.

Oletkjo koska viimeksi juonut? Mulla kävi tokassa rakaudessa tolleen useastikin jos en ollut musitanut juoda tarpeeksi ja piti olla pitempään pystyssä (seistä/kävellä). Myös Hb ja Verenpaine kannattaisi tarkistaa..

Miulle on tullut noita samanlaisia "kohtauksia" pitkin raskautta, enkä miekään ole keksinyt niille mitään järkevää syytä, paitsi ehkä verensokerien tjsp. heittelyn. Yleensä nimittäin on auttanut, jos on istahtanut hetkeksi ja kiskonut esim. pienen karkkirasian :)

Yhteistyössä