Mitähän tämäkin uni nyt tarkoittaa..? Sitäkö, että mies tosiaan on rakastunut siskooni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton

Vieras
olen jo pidemmän aikaa epäillyt, että mieheni olisi ihastunut pikkusiskooni. ja olen myös maininnut hänelle asiasta. Mies vain nauraa jutuilleni.

Kun tapasimme mieheni kanssa, pikkusiskoni oli vielä lapsi, joka leikki nukeilla yms. Nyt hänestä on tullut kaunis nuori nainen (melkein täysi-ikäinen) , jonka perään useampikin mies kuulemma kuolaa. En osannut ennen aavistaakaan, että näin voisi käydä, mutta nyt olen ollut huomaavinani, että mieheni olisi ihastunut siskooni. Juttelee enempi hänen kanssaan (ja mielestäni flirttailee! ) jne...

Ja viime yönä näin unta, että MIES MENI SUIHKUUN SISKONI JA HÄNEN KAVERINSA KANSSA! Tytöillä oli vaatteet päällä, mutta mies riisui kaiken, viimeisenä alushousut, jolloin hänen seisova kalunsa oikein ponnahti sieltä esiin. Tytöt muka oikein hykertelivät siinä mielissään ja alkoivat hiplailla miestäni. Ja mies tietty näytti nauttivan. KAUHEA UNI!

"Vain" uni, mutta tuntuu, että kertooko se sittenkin totuuden..?

Eikös aina sanota että unissaan näkee sellasia juttuja jotka on mielessä paljon muutenkin, tai sitten vaan alitajuisesti.
Että jos tuo asia on sua vaivannut jo pidempään, niin todennäkösesti se sieltä sun oman mielen syövereistä vaan pulpahti sinne sun uneen, eikä se ole mikään enneuni tai tarkoita että asia oikeesti on niin.

Ite näin raskaana ollessani yleens unia siitä, että mies lähti toisen naisen matkaan..luulen että omassa tapauksessani ainakin unessa näkyi vain oma epävarmuus.

Oisko tuo uni kertonut enemmän juuri sun ajatuksista ja ilmeisestä mustasukkaisuudesta miestäsi kohtaan? Älä ahdistele miestäsi, jos hän kerran nauraa ajatukselle siitä, että hän olisi ihastunut siskoosi. Koeta kääntää asia toisinpäin, miltä tuntuisi, jos mies mustasukkaisesti luulisi sun ihastuneen veljeensä? Vaikket oliskaan?

Millaiset välit sulla on siskoosi?

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Oisko tuo uni kertonut enemmän juuri sun ajatuksista ja ilmeisestä mustasukkaisuudesta miestäsi kohtaan? Älä ahdistele miestäsi, jos hän kerran nauraa ajatukselle siitä, että hän olisi ihastunut siskoosi. Koeta kääntää asia toisinpäin, miltä tuntuisi, jos mies mustasukkaisesti luulisi sun ihastuneen veljeensä? Vaikket oliskaan?

Millaiset välit sulla on siskoosi?

Minulla on hyvät välit siskon kanssa. Toki ei kauheasti olla tekemisissä, kun mulla oma perhe-elämä ja hänellä myös paljon omaa menoa. Mutta joka viikko kuitenkin nähdään.

Ja mies ei kyllä varmaan vois edes uskoa, jos sanoisin, että olisin ihastunut hänen veljeensä... veljensä nimittäin niin kauhea tapaus (alkoholisti, väkivaltainen) , etten ikimaailmassa häneen ihastuisi... Mutta oli mies vähän mustasukkainen, kun veljensä kerran kehui minua seksikkääksi naiseksi...

Oletko kateellinen siskollesi hänen kauneudestaan ja siksi pelkäät miehesi ihastuvan häneen.
Jotenkin tuntuisi vain nyt huonolta itsetunnolta tämä homma...tosin, ihän sitä koskaan tiedä.
Mutta älä tuosta unesta ainakaan ole huolissasi...unet on unia!!

Niin en siis meinannut, että olisit ihastunut miehesi veljeen. Ehdotin vain, että yrittäisit kuvitella, miltä se mahdollisesti tuntuisi, kun toinen esittää (varsin todennäköisesti) perättömiä mustasukkaisia väitteitä.

Kuulostaa, että olisit jotenkin kateellinen siskollesi?

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Niin en siis meinannut, että olisit ihastunut miehesi veljeen. Ehdotin vain, että yrittäisit kuvitella, miltä se mahdollisesti tuntuisi, kun toinen esittää (varsin todennäköisesti) perättömiä mustasukkaisia väitteitä.

Kuulostaa, että olisit jotenkin kateellinen siskollesi?

No aina me muut siskokset olemme kadehtineet siskomme hoikkuutta (vaikka söisi kuin hevonen ei liho! ) , mutta en minä ole mielestäni niin erityisen kateellinen.. Pidän myös itseäni kauniina naisena -vaikka en toki ole viimeisen päälle tälläytynyt ja muodinmukainen ja toki lapsen saaminen teki tehtävänsä vartalooni... Mutta olisinko jotenkin tiedostamattani kateellinen..?

Mutta en minä ennen ollut -vasta sitten kun huomasin mieheni mielenkiinnon siskoani kohtaan...

Anteeks, on pakko laittaa mua vuosia vainonneesta unesta tähän...Olen nähnyt melkein kymmenen vuotta (eli sen ajan kun olemme mieheni kanssa olleet yhdessä) säännöllisesti sellaista painajaista että yhtäkkiä mieheni muuttuukin entiseksi miesystäväkseni, jonka kanssa oltiin neljä vuotta yhdessä. Unet on aina ahdistavia ja olen tosi helpottunut herätessäni kun tajuan, että se olikin vain unta. En koskaan rakastanut tätä NELJÄN VUODEN miestäni ja siksi ihmettelen miksi hän vainoaa minua uniini vieläkin.

ap, kehotan sua satsaamaan omaan ulkonäköön. Osta vaikka uusia vaatteita, käy kampaajalla ja kosmetologilla, niin saat lisää itsevarmuutta niin ei tartte tollasta miettiä.

Yhteistyössä