Mitähän tehdä juhannuksena kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Kun ei oikein muuta tule mieleen kuin kotona olemista.

Kavereita ei pahemmin ole kenen luokse mennä juhannukseksi.

Juhannustapahtumia tuntuu täällä päin olevan vähän tarjolla.

Vuokramökit ovat juhannusviikolla aivan liian tyyriitä.

Joten ainoa vaihtoehto on sitten vain olla kotona.

Kai se sitten on tätä samaa, mies katsoo telkkua, minä olen täällä netissä lorvailemassa ja aikaa kuluttamassa, lapsi on toisella tietokoneella pelailemassa omia lastenpelejään.

heeei...tää kuulostaan ihan mun elämältä. Ihan samat on ajatukse jussin suhteen. Meillä mie s ihan tyytyväinen kun saa olla kotona xO Minä ehkä haluaisin tehdä jotain kun kotiäiti saa samoissa neliöissä olla ihan riittämiin. Meilläkään ei kavereita kenen kanssa viettää iltaa...
Nähdään tääl palstalla sit ;) *säälittävää*

Me grillataan ja varmaan muutoinkin syödään vähän ns. paremmin :) Ja sitten vaan ollaan perheen kesken. Mulla on leikkaus juuri ennen juhannusta, jotta ei tosiaan lähdetä edes autolla mihkään ajelemaan.

Lähtekää juhannusajelulle jonnekin, vaikka lähimpään isoon kaupunkiin. Eiköhän jostain jotain kivaa löydy.
Ja sitten tosiaan uimaan, retkelle tai pelaatte jotain.
Kyllä musta tuntuu aika kauhealta että joku ei viihdy vain oman perheen kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Me grillataan ja varmaan muutoinkin syödään vähän ns. paremmin :) Ja sitten vaan ollaan perheen kesken. Mulla on leikkaus juuri ennen juhannusta, jotta ei tosiaan lähdetä edes autolla mihkään ajelemaan.

Kuulostaa ihan kivalta, silloin kun se on vapaaehtoista, siis se että on vain kotona.

plm, kyllähän oma perhe on itselleni kaikkein tärkeintä mitä olla voi. mutta kun haluaisi jatkaa samoja juhlaperinteitä, kuin oli lapsenakin ja kun ei niitä aina voi jatkaa, niin se himpun verran välillä harmittaa. Ja ei taatusti voi vielä juhannuksena uida, kyllä niin kylmältä järvivesi vielä tuntuu.

Onko teidän paikkakunnalla missään semmoista yleistä kokkoa? Täällä ainakin on jossain kaupungin rannassa. Itse kävisin siellä piipahtamassa lasten kanssa, vaikka sitten tultaisiinkin takaisin kotiin taas.

Ja saunominen oikein vihdan kanssa kuuluu musta juhannukseen kanssa.