mitähän vois olla,huomena lääkäriin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulle nousi viime yönä kuume (har-vi-nais-ta-!!) ja laskikin samantien buranalla. aamulla oli kurkku kipee ja nenä tukossa, mut kumpikin oire katos tunnin sisään heräämisestä. nyt sitten on loppupäivän särkeny päätä enemmän ja vähemmän ja tuntuu et noi kaularauhaset/imusolmukkeet (mitkä tossa kaulassa on?) olis arat ja ehkä vähän turvoksissa..
toisaalta oon ihan työkuntonen, mut toisaalta en..

aijaaaaa, mulla ei ikinä särje päätä tai oo sattunu tohon kaulalle, mun flunssat on sellasia et en pääse sängystä ylös, että meni sitten 30v ennenkun eka kerran sain tällasen lievän version :D

lääkäriin menen työnantajaa varten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
aijaaaaa, mulla ei ikinä särje päätä tai oo sattunu tohon kaulalle, mun flunssat on sellasia et en pääse sängystä ylös, että meni sitten 30v ennenkun eka kerran sain tällasen lievän version :D

lääkäriin menen työnantajaa varten.

flunssan rajuuskin vaihtelee vuosittain, itse en ole koskaan sairastanut kovin rajuja flunssia, kuumetta mulla on ehkä kerran 5vuodessa, silloin flunssa tulee vähän rajumpana, mutta menee nopeammin ohitse kuin kuumeton flunssa joka kitkuttelee monta viikkoa oireiden vaihdellessa toiseen.

Yhteistyössä