Mitäs jos ei jaksa enää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masentunut

Vieras
...oon käynyt terapiassa, syönyt masennuslääkkeitä, mutta silti olo on niin helvetin ahdistunut, että en vaan jaksa enää elää. Miten tästä pääsee yli, kun kaikki vaan tuntuu painavan johonkin maan alle...

Mieti mikä on sellainen asia mistä sinä saat voimaa. Vaikka ihan mitätön asia. Elä päivä kerrallaan, hetki kerrallaan. Yksi eletty päivä on aina voittoa masennuksesta.

• Tykkää
Reactions: rops
...oon käynyt terapiassa, syönyt masennuslääkkeitä, mutta silti olo on niin helvetin ahdistunut, että en vaan jaksa enää elää. Miten tästä pääsee yli, kun kaikki vaan tuntuu painavan johonkin maan alle...
:hug:Virtuaalihalaus vaikkei siitä apua olekaan. Mä olen itse paininut pitkään masennuksen kanssa. Elämän pitäisi periaatteessa nyt olla hyvin, mutta... Eräs läheinen on alkanut ajamaan mut hulluuden partaalle. Ja kun tekosensa ei vaikuta pelkästään mun elämään, vaan lastenikin elämään ja hekin ovat alkaneet oireileen. Just nyt tuntuu etten jaksa yhtään enempää. On koetettu auttaa, ymmärtää yms. Ja eräs vaan pilaa elämäänsä minkä ehtii. Sanokoot vain että alkoholismi on sairaus, multa ei riitä enää myötätuntoa. Aina uusia syitä ja tekosyitä, vastuuta ei ota mistään.
Anteeksi ap, ei ollut tarkoitus avautua sun ketjuun, mutta olen niin surullinen ja väsynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24355086:
:hug:Virtuaalihalaus vaikkei siitä apua olekaan. Mä olen itse paininut pitkään masennuksen kanssa. Elämän pitäisi periaatteessa nyt olla hyvin, mutta... Eräs läheinen on alkanut ajamaan mut hulluuden partaalle. Ja kun tekosensa ei vaikuta pelkästään mun elämään, vaan lastenikin elämään ja hekin ovat alkaneet oireileen. Just nyt tuntuu etten jaksa yhtään enempää. On koetettu auttaa, ymmärtää yms. Ja eräs vaan pilaa elämäänsä minkä ehtii. Sanokoot vain että alkoholismi on sairaus, multa ei riitä enää myötätuntoa. Aina uusia syitä ja tekosyitä, vastuuta ei ota mistään.
Anteeksi ap, ei ollut tarkoitus avautua sun ketjuun, mutta olen niin surullinen ja väsynyt.

eipä mitään, vaikka se ei olekaan kivaa olla masentunut, niin ainakin tiedän, että en oo yksin sen asian kanssa, mutta hulluks tässä pian tulee :(

Kyllä se lääkitys on ongelma jos olo ei oo yhtään sen parempi vaikka sitä olis jo kuukaustolkulla syönyt ja terapiatkin käynyt.

Mulla on ollut todella todella lamaava ahdistus, mihin kokeiltiin vaikka mitä, suurin osa pahensi. Nyt syön kolmatta vai neljättä vuotta jo erityisluvallista vähän kalliimpaa lääkettä, mutta sain elämäni takaisin! Mulla toki on muitakin diagnooseja kuin tuo ahdistus, mutta jos puolet sairauksista/oireistoista (ei voida sanoa onko tämä nyt osa sairautta A vai oma ongelmansa) saadaan kuriin ja loputkin lievittymään, niin ei kai paska lääkitys? 9v siihen meni, oikean lääkityksen löytymiseen. Ja välillä teki itsekin mieli totaalisesti luovuttaa kun ei enää jaksanut.

• Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä