E
epälooginen äiti
Vieras
Tällaista.. En tykännyt raskausajasta, enkä vauva-ajasta ja hammasta kiristellen siedin taaperoiän. Mutta lapsista pidän.
Toista lasta tekisi mieleni, mutta en pysty, koska aidosti vihasin raskautta ja vauva-aikaa. Synnytyksestä minulla ei ole kummempia ajatuksia, mutta päin vastoin kuin yleensä täällä äidit haaveilee vauvasta, minä en haaveile.
Toki ihastelen vauvavaatteita ja katselen toisten vauvoja, mutta itse vauvan hoitaminen on mielestäni kamalaa.
Ja raskausaika oli vaivalloista, inhosin joka sekuntia.
Silti mietin välillä mielessäni että toinen lapsi voisi olla kiva.
Kohta ei ole edes mahdollisuutta tehdä toista lasta ja mitä pidemmälle aikaa vierii, sitä suurempi pelko on raskautta ja toista lasta kohtaan.
Ja mitähän koetan sanoa tällä... En oikein tiedä.
Toista lasta tekisi mieleni, mutta en pysty, koska aidosti vihasin raskautta ja vauva-aikaa. Synnytyksestä minulla ei ole kummempia ajatuksia, mutta päin vastoin kuin yleensä täällä äidit haaveilee vauvasta, minä en haaveile.
Toki ihastelen vauvavaatteita ja katselen toisten vauvoja, mutta itse vauvan hoitaminen on mielestäni kamalaa.
Ja raskausaika oli vaivalloista, inhosin joka sekuntia.
Silti mietin välillä mielessäni että toinen lapsi voisi olla kiva.
Kohta ei ole edes mahdollisuutta tehdä toista lasta ja mitä pidemmälle aikaa vierii, sitä suurempi pelko on raskautta ja toista lasta kohtaan.
Ja mitähän koetan sanoa tällä... En oikein tiedä.