M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vaikkas ja mitä, minä olen kerennyt muuttamaan isompaan asuntoon ja kaikkea muutakin sattunut matkalla. :xmas:
Tervehdys pitkästä aikaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Vaikkas ja mitä, minä olen kerennyt muuttamaan isompaan asuntoon ja kaikkea muutakin sattunut matkalla. :xmas:
Tervehdys pitkästä aikaa.![]()
Oi, dude :hug: Hmm.. Kerro toki lisää?En ole utelias vaan tiedonhaluinen B)
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Erosinkin tuossa ja nyt asutaan taas yhdessä, että sellaista pientä vain lyhyesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Kökköäkö täs ku koos pysyy
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Sukupuolisyrjijä... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Erosinkin tuossa ja nyt asutaan taas yhdessä, että sellaista pientä vain lyhyesti.![]()
Sen eron miä muistan. Ja saman siipan kanssa yhdessä taas?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Voi Timppa armaani unelmaiseni :ashamed: Miä ihan unohdin palstan herrasmiehet. Eli mitäs leidit ja gentlemannit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No juu. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kiiiitoooosh!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No juu. :xmas:
You go girlKato miä oon kohta taas jutussa mukana.. Hyvinkö menee? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Nyt on se aika vuodesta että voisit aiheuttaa mammoille närää, oletko tehnyt sen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:No meneeniin hyvin, että Jätkä-täti veteli leukoja puistossa. Ei olis uskonut minusta.
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Noo, kyllähän sitä on käyty "katselemassa" ja yhden kerran onnistanutkin (kuva profiilissa) mutta kyllä se on ollut enemmän koiran kanssa seurustelua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No niinpä on =) Onko teillä tuo yks koira nyt vaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllähän tuo ryssäkin tuolla makailee ja kun ilmat viilenee niin metsään pääsee. Kyllä onkin itkettänyt kun ollaan toisen kanssa illalla metsälle lähdetty. Mehtävaatteet päällä ja hänet jätetään kotia... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miten vanha se nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitäpä tässä....oon raivannut kolmea isoa kuolinpesää...oon ihan poikki...vielä olis raivattavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kuusi täytti juuri mutta sydänvikahan siltä löytyy.