Mitäs leidit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Vaikkas ja mitä, minä olen kerennyt muuttamaan isompaan asuntoon ja kaikkea muutakin sattunut matkalla. :xmas:
Tervehdys pitkästä aikaa. :D

Oi, dude :hug: Hmm.. Kerro toki lisää? :D En ole utelias vaan tiedonhaluinen B)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Vaikkas ja mitä, minä olen kerennyt muuttamaan isompaan asuntoon ja kaikkea muutakin sattunut matkalla. :xmas:
Tervehdys pitkästä aikaa. :D

Oi, dude :hug: Hmm.. Kerro toki lisää? :D En ole utelias vaan tiedonhaluinen B)

Erosinkin tuossa ja nyt asutaan taas yhdessä, että sellaista pientä vain lyhyesti. :whistle:

Nyt on se aika vuodesta että voisit aiheuttaa mammoille närää, oletko tehnyt sen :whistle: :D

Noo, kyllähän sitä on käyty "katselemassa" ja yhden kerran onnistanutkin (kuva profiilissa) mutta kyllä se on ollut enemmän koiran kanssa seurustelua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Noo, kyllähän sitä on käyty "katselemassa" ja yhden kerran onnistanutkin (kuva profiilissa) mutta kyllä se on ollut enemmän koiran kanssa seurustelua. :D

No niinpä on =) Onko teillä tuo yks koira nyt vaan?

No niinpä on =) Onko teillä tuo yks koira nyt vaan?

Kyllähän tuo ryssäkin tuolla makailee ja kun ilmat viilenee niin metsään pääsee. Kyllä onkin itkettänyt kun ollaan toisen kanssa illalla metsälle lähdetty. Mehtävaatteet päällä ja hänet jätetään kotia... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllähän tuo ryssäkin tuolla makailee ja kun ilmat viilenee niin metsään pääsee. Kyllä onkin itkettänyt kun ollaan toisen kanssa illalla metsälle lähdetty. Mehtävaatteet päällä ja hänet jätetään kotia... :ashamed:

Miten vanha se nyt on?

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
mitäpä tässä....oon raivannut kolmea isoa kuolinpesää...oon ihan poikki...vielä olis raivattavaa

:/ Siinä on hommaa. Et kai siä ihan yksin sitä joudu tekemään? Viimeks kun olin täällä niin pieni oli ihan vastasyntynyt :D

Uusimmat

Yhteistyössä