J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:mitäpä tässä....oon raivannut kolmea isoa kuolinpesää...oon ihan poikki...vielä olis raivattavaa
:/ Siinä on hommaa. Et kai siä ihan yksin sitä joudu tekemään? Viimeks kun olin täällä niin pieni oli ihan vastasyntynyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia::hug: Armaani! :heart:
Kohta olisi kaimalle siemeniä lähettää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä::hug: *hervoton hymy* Pistä tulemaan vaan, kyllä meistä vielä puutarhureita tuleeMeillä alkoi kukkasidonta ja miä huomasin että miulla ei ole tippaakaan lahjoja siihen |O Prkl 1,5 vuotta näperrän lahjattomana rumia kimppuja
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No miä mietinkin että ei se voi vanha olla.. Siä jotain sillon puhuit mutta ei se noin pahalta kuulostanut. Voiko sen sydänvian kanssa elää?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Tarjoa kukkia ja sidontaa... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Voi sen kanssa elää ja priliumia saa joka ilta. Onhan siinä aina riskinsä että pumppu pettää ja jää metsään mutta ehkä se olisi"paras" loppu tuollaiselle koiralle. Mutta parhaiden se viimetalvena toimi, taisi sydänvika rauhoittaa että malttoi kestää jäljellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:No jos pettää niin nimenomaan sinne metsään =) Eikä petillä tylsyyteen kuollen.. Just puhuttiin muuten luokkakaverin kanssa metsästämisestä. Se kertoi kun naapuri ampuu rannasta pullasorsat ja heittää ne sen jälkeen kompostiin. Tyylikästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Elämässä sattuu ja tapahtuu.![]()