Mitäs mä nyt sit pakkaan sinne synnärille mukaan?

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Eli sektio edessä torstaina.
En siis mitään vaatteita vauvalle tai itelle kotiinlähtöä varten, mies tuo ne sit ku se on ajankohtasta.

Mut ei mulla tos laukus oo ku dödö, hiusharja, pari hiuslenkkii, hammasharja ja hammastahna. Ja neuvolakortti.
Niin ja kamera.

Mitä vielä? Saahan mies nopeesti sit tuotuu sinne mitä tarttee mut...

Joo oma shampoo olis muute hyvä!
Ja tuo huulirasva olikin jo laukus.

Kiitos Nokoma että muistutit liiveistä ja suojista! :flower:

Mahdoinks mä siellä mitää lehtii viimeks lukee? Ainakaa omii ollut mukana... Hmm.... Tarttee kattoo jos jonku lehden laukkuun laittaa...

Omat pesuaineet ym. ja pikkuhousut, yöterveyssiteitä sekä kotiinlähtövaatteet sulle ja vauvalle. Hoitolaukkuun vauvan normisetti.
Sitten mä otin trippejä kun useasti janotti sekä jotain naposteltavaa.
Luettavaa jos tykkää ja korvatulpat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Omat pesuaineet ym. ja pikkuhousut, yöterveyssiteitä sekä kotiinlähtövaatteet sulle ja vauvalle. Hoitolaukkuun vauvan normisetti.
Sitten mä otin trippejä kun useasti janotti sekä jotain naposteltavaa.
Luettavaa jos tykkää.

Off topic:
Grace, sinä olet palstan kaunotar! Vau mikä nainen! B) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ai niin sit toi kännykän laturi B)

Tää on takuuvarma mikä unohtuu... Tai sit jos pakkais sen tohon kassiin valmiiks ja ottais sieltä siks aikaa ku tarttee tääl kotona... Mul on viel varakänny nyt käytös ja siin ei oo kauheen hyvä akku... No onneks mies saa kyl nopeesti suhailtuu kodin ja sairaalan välii jos jotai tartten.

Vieläkö jollekkin tulee mieleen jotain oleellista?
Aattelin nyt jonkun uuden lehden ostaa matkaan mukaan, saa nyt nähä tuleeko sitä sit selailtua, mut onpa sit mukana.
Tässä taitaa käydä niin, että aattelin päästä matkaan tolla normaalilla käyttölaukullani ja kohta mulla on varmaan matkalaukulline tavaraa mukana :D

Yhteistyössä