PK-seudun treffit kiinnostaa täälläkin

En ole vielä vaan uskaltautunut vaunujen kanssa bussiin, mutta kaippa tuo onnistuu. Olen tähän asti pitänyt vaunuretket vain parin kilometrin mittaisina, joten bussiin menoa ei ole vielä tarvinnut opetella. Ehkä olisi jo aikakin, kun tytöllä on viikon päästä kuukausi jo ikääkin kasassa.
Täällä on myös suihkutissit ja ajoittaiset rintaraivarit tuttuja. Tuntuu, että raukkaparka joskus tukehtuu tähän maidon määrään

Olen yrittänyt hillitä maitotulvaa tuolla paapelon mainitsemalla kaksi kertaa peräkkäin samasta tissistä-tekniikalla, mutta en tiedä auttaako se. Maitotulva aiheuttaa myös rasittavaa pulauttelua, toivon että se vähenisi jo pikku hiljaa.
Rintaraivareihin yleensä auttaa joko tissin vaihto tai parin minuutin tauko syömisessä ihan vaan tiukasti sylissä pitäen, jolloin saattaa torkahtaakin, olen arvellut, että raivarit aiheuttaa väsymys.
Perhepedistä olin myös ajatellut, että ei meille kiitos, mutta yösyöttöjen jälkeen on niin helppo vain jättää tytteli viereen tuhisemaan, kun ei silloin vaadi erikseen nukuttamista. Alkuyön (vaihdellen 2-4 h) tyttö nukkuu omassa sängyssään ja ekan yösyötön jälkeen jää sitten mun viereen.
Masuvaivoihin meillä on käytössä Cuplaton, joka mun arvioni mukaan auttaa. Annan sitä tosin vain 3-4 krt päivässä, en jaksa antaa ennen jokaista syöttöä :ashamed: Siinä samalla on tullut opeteltua myös tuttipullon käyttö, kun olen sekoittanut Cuplatonin (+ d-vitamiinit) pieneen tilkkaan äidinmaitoa ja juottanut seoksen pullosta. Ihan hyvin menee
Päivät kyllä vaihtelee meillä tosi paljon. On päiviä jolloin tyttö on kuin enkeli ja sitten on päiviä, jolloin olen ihan valmis palkkaamaan tytölle hoitajan ja painumaan itse takaisin töihin
Nyt tuolta sängystä kuuluu kitinää, joten painumpa katsomaan, mikä on hätänä...