Jospa minäkin tänne pitkästä aikaa kirjottaisin. Eli meillähän poika joutui olemaan sairaalassa melkein kaksi viikkoa ja torstaina saatiin hänet vihdoin ja viimein kotiin. Hän siis sai likaista lapsivettä keuhkoihinsa ja sitä jouduttiin hoitamaan tehokeinoin Lastenklinikalla ja kun sieltä päästiin niin meidän kaupunkin lastenosastolla jatkettiin tarkkailua viikon verran ja opeteltiin syömään. Poika on tosi jäntevä ja reipas
Imetys ei meillä oikein suju kun on saanut sairaalassa pullosta eikä nyt malta sitten tissiä ottaa. Mä olen pumpannut maitoja ja aika vähän tarvii korviketta sen päälle antaa. Kokeiltiin sairaalassa rintakumin kanssa imetystä, mutta niiden kanssa ei rinta saa tarpeeksi stimulaatiota jotta poika sais ruokaa tarpeeksi. Menen ens viikolla hakemaan neuvoja imetystukiryhmästä, jos sittenkin saatais imetys vielä käyntiin.
Nämä pari ekaa yötä täällä kotona ovat menneet hyvin. Hän herättää yössä pari kertaa syömään ja sitten nukahtaa uudestaan heti. Näin päiväsaikaan tuntuu ilma kiertävän masussa enemmän ja on vähän levoton. Cuplatonia ollaan nyt annettu ja ehkä se on vähän auttanutkin.
Mä olen toipunut sektiosta tosi hyvin. Pelkästin etukäteen että miten pitkään mahtaa toipuminen tämmöisestä kestää, mutta mulla oli niin suuri huoli pojasta että alun kivut jäivät kyllä noteeraamatta sen kummemmin.
Aurinko paistaa niin nätisti että taidetaan lähteä ekaa kertaa vaunuilemaan!
Flora + poika 2vk1pv
Nämä pari ekaa yötä täällä kotona ovat menneet hyvin. Hän herättää yössä pari kertaa syömään ja sitten nukahtaa uudestaan heti. Näin päiväsaikaan tuntuu ilma kiertävän masussa enemmän ja on vähän levoton. Cuplatonia ollaan nyt annettu ja ehkä se on vähän auttanutkin.
Mä olen toipunut sektiosta tosi hyvin. Pelkästin etukäteen että miten pitkään mahtaa toipuminen tämmöisestä kestää, mutta mulla oli niin suuri huoli pojasta että alun kivut jäivät kyllä noteeraamatta sen kummemmin.
Aurinko paistaa niin nätisti että taidetaan lähteä ekaa kertaa vaunuilemaan!
Flora + poika 2vk1pv