Mitäs mieltä olette tämmöisestä ajankäytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Töissä/reeneissä 6.00-20.00 joka arkipäivä
Lauantaisin kisat tai pojan reenit
Sunnuntaisin reenipäivä tai kisat Noin klo 10-18

+ kotihommat, pihatyöt, kodin remppa ja rakentaminen, mopojen ja autojen laitot yms.

Silloin tällöin yksi päivä, jolloin ei olisi kuin "kotihommia"

Missä välissä ollaan lasten kanssa ja vietetään aikaa koko perheen kesken, koska on kahden keskistä aikaa?

Riittääkö, että toista näkyy silloin tällöin kotona nukkumassa tai ,että onhan toinen kotona, kun tallissa hinkkaa mopoa yms..??

Mielipiteitä?

Kerrotko meidän perheestä?
meillä ainakin on noi kisa/reenimatkat KOKO perheen juttuja.
Ja kahden keskistä aikaa saadaan, kun järjestetään.
Meillä ainakin elämä hymyilee!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Kerrotko meidän perheestä?
meillä ainakin on noi kisa/reenimatkat KOKO perheen juttuja.
Ja kahden keskistä aikaa saadaan, kun järjestetään.
Meillä ainakin elämä hymyilee!

5 erittäin vilkkaan nuorenmiehen kanssa kisareissu ei ole mikään kovin nautinnolllinen juttu. Silloin tällöin, ok.
mielelläni lähtisin matkaan mukaan, jos sai lasten hoitajan.
Reenaaminen se on se,joka aikaa vie.

Mistä sitä kahden keskistä aikaa tehdään? :whistle:
Jos ei ole aikaa, eikä lasten vahtia?

Silloin ,kun lapset nukkuu, niin nukkuu isäntäkin rankan työn ja reenaamisen päätteeksi |O

Heh, kuka sanoi, ettei elämä hymyile :whistle:

Ollaankin tosi paljon yhdessä ja perheen kesken B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Itselleni en suostuisi ottamaan tuollaista aikataulua. Mieheltä hyväksyisin, jos mies sallisi mulle kotiapulaisen ja rakastajan, ja lisäksi toisi roimasti rahaa.

Heh heh, mitä se raha on? ja missä apu ja rakastaja :laugh:

Mieheni ottaisin, jos sillä riittäisi aikaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä en usko että mun tarvii edes vastata... Eihän tuo riitä. Tai ainakaan mulle riittäisi.

Ei riittäisi mullekaan, mutta minähän vaadin liikoja, jos haluaisin edes yhden päivän viikosta viettää aikaa perheen kesken ja yhdessä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Ei riittäisi mullekaan, mutta minähän vaadin liikoja, jos haluaisin edes yhden päivän viikosta viettää aikaa perheen kesken ja yhdessä :whistle:

Säkin olet siis julma, miehen vapautta rajoittava vaimo :kieh:

Mun mies on aina töissä, treeneissä, päiväunilla, nukkumassa tai pelaamassa tietokonetta. Noin niin kuin kärjistetysti sanottuna... :/ |O

Yksinhän mä tän perheen perustin :whistle:

Täällä kun lauantaina päivää vietän taas lasten kanssa keskenäni, niin tulee ajateltua ,kuinka ihanaa olisi jo lastenkin kannalta jos isä viettäisi meidän kanssa aikaa =)

Täällä kun lauantaina päivää vietän taas lasten kanssa keskenäni, niin tulee ajateltua ,kuinka ihanaa olisi jo lastenkin kannalta jos isä viettäisi meidän kanssa aikaa =)

Mäkin perustin perheen yksin... en mä aikanaan tiennyt että mies päättää aloittaa harrastuksen jossa treenejä on 11 kertaa viikossa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:

Mäkin perustin perheen yksin... en mä aikanaan tiennyt että mies päättää aloittaa harrastuksen jossa treenejä on 11 kertaa viikossa |O

Juu, sama vika!
Harrastus oli kyllä jo olemassa, mutta ei todellakaan tässä mittakaavassa. Silloin riitti yks reenipäivä viikossa harrastusmielessä.
Nykyään harrastus ei ole enään vain harrastus vaan tuntuu välillä, ettei miehen elämässä ole kuin työ ja harrastus ja hänelle riittää tieto ,että muija ja lapset on jossain olemassa
:kieh:

Yhteistyössä