Mitäs mieltä tämmösestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinäjaminä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinäjaminä

Vieras
Mitäs ootte mieltä kun mies aikoi ottaa avioeron jos otan toisen koiran. Olen henkeen ja vereen koira ihminen, aina olen harrastanut koiria ja minulla on aina koiria ollutkin,tällä hetkellä yksi.
Mies on kyllä tiennyt aina että koiria tulen hankkimaan ja nyt kun toisen koiran hankinta olisi ajankohtainen niin herra "uhkailee"erolla ja vaikka millä...

Ei toista koiraa halua kun lähtee karvaa ja ei jaksa katella...
Aina olen koirani hyvin hoitanut ja mitään en mieheltä ole koiran hoidossa vaatinut,ei ole siis miehen tarvinnut osallistua mihinkään...

en nyt voi koiraa yhteiseen kotiin ottaa jos mies ei halua,mutta kyllä ketuttaa...

Niin no, jos on tosissaan, niin sitten täytyy kai vaan punnita, että onko tärkeämpää mies ja yhteinen perhe-elämä vaiko toinen koira. Aina ei voi voittaa, eikä kaikkea välttämättä saa samassa paketissa, harmi kyllä. Ihan kokemuksesta puhun.

No sinun pitää miettiä, että kumpi on tärkeämpi sinulle: mies jota rakastat, vai se, että saat vielä toisenkin koiran? Eikös se koti ole sen miehenkin koti, ja hänenkin pitäisi siellä viihtyä? Sinulla kuitenkin on jo yksi koira, eiköhän se nyt voisi riittää, jos kerran miestä häiritsee?

Laskepa montako kertaa kirjoitit avaukseesi sanan "koira". Mieti sitten miksi miehesi uhkailee erolla. Hänhän ei ilmeisesti ole koira,joten hän ei kuulu siihen ryhmään, josta olet oikeasti kiinnostunut. Tarvitsetko miestä koiran ulkoiluttamiseen vai mihin ?

Yhteistyössä