Mitäs muut perheenjäsenet touhuaa?

mies töissä, lapset päiväunilla ja mun äitini joka on meillä kyläilemässä lukee päivän lehtiä soffalla (on todella lepohetken ansainnu, siivos ex tempore meidän partsin tänää) :D

mies töissä, Sälli nukkuu, Likka just soitti et olivat päässeet "kotiin" turvallisesti, eli perillä leirillä :D , Neiti varmaan syö just välipalaa pph:lla, ja mä kirjuuttelen vielä tovin ja lähden sitä sit kotiin hakemaan :D

Mies töissä, tyttö meni mummun kanssa meidän makkariin yhdessä päiväunille :heart: Mä itse just heräilin tuossa päikyiltä ja mummu ja tyttö oli sillä aikaa pessyt pyykkiä sekä laittaneet kuivumaan. Ihana ku sai nukkua pelkäämättä et tyttö alkaa oksentaa. Oltu koko porukka mahataudissa ja nyt näyttäis alkavan helpottamaan. *koputtaa puuta*

Mies töissä, tyttö meni mummun kanssa meidän makkariin yhdessä päiväunille :heart: Mä itse just heräilin tuossa päikyiltä ja mummu ja tyttö oli sillä aikaa pessyt pyykkiä sekä laittaneet kuivumaan. Ihana ku sai nukkua pelkäämättä et tyttö alkaa oksentaa. Oltu koko porukka mahataudissa ja nyt näyttäis alkavan helpottamaan. *koputtaa puuta*

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mies töissä, esikoinen yläkerrassa omalla koneellaan. 1 tyttö uimassa, keskimmäinen poikaparivaljakko juoksentelee pihalla purkkista, 1 tyttö naapurissa leikkimässä, pojista nuorin leikkii yläkerrassa yhden tytön kanssa, 2 nuorinta nukkuu päikkyjä.

Ihanaa :heart:

Yhteistyössä