Mä alotan siivousoperaation tasan klo.7.00(huomenta vaan naapureille), välissä siirryn parvekkeelle aamukaffelle ja sitten jatkuu taas ahertaminen
Iltapäivästä käydään varmaan perheen kans keskiaikasilla markkinoilla. Mitäs muut tänään puuhaa? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Meen töihin, laittelen hommat kasaan kun alkaa LOMA!! Käyn anopilla lounaalla. Töiden jälkeen pitää hakee puolimaratoonille numerolappu sekä jotku pöksyt kun mulla on vaan pitkiä juoksutrikoita... EHKÄ käväsen terassille yhdellä loman kunniaksi. I'm so happy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Meen töihin, laittelen hommat kasaan kun alkaa LOMA!! Käyn anopilla lounaalla. Töiden jälkeen pitää hakee puolimaratoonille numerolappu sekä jotku pöksyt kun mulla on vaan pitkiä juoksutrikoita... EHKÄ käväsen terassille yhdellä loman kunniaksi. I'm so happy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lähdetään:isolla porukalla eviksille kälviälle, jee! lapset odottanu tätä koko kevään.