Mitäs muut puuhailee tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mä alotan siivousoperaation tasan klo.7.00(huomenta vaan naapureille), välissä siirryn parvekkeelle aamukaffelle ja sitten jatkuu taas ahertaminen :D Iltapäivästä käydään varmaan perheen kans keskiaikasilla markkinoilla. Mitäs muut tänään puuhaa? :)

...kun tietäs. Siivota pitäs mut a) ei innosta ja b ) siitä ei vaan tuu mitään kahden alle 2-vuotiaan kanssa jotka sinkoilee kokoajan eri suuntiin ja rakastaa kiipeilyä yli kaiken. Menee vaan hermot. Joten eiköhän sitä lähdetä ulos leikkiin mieluummin. Ehkä sit illasta äiti saa "laatuaikaa" siivouksen merkeissä, isä saapi luvan mennä lasten kans silloin ulos.

Meen töihin, laittelen hommat kasaan kun alkaa LOMA!! Käyn anopilla lounaalla. Töiden jälkeen pitää hakee puolimaratoonille numerolappu sekä jotku pöksyt kun mulla on vaan pitkiä juoksutrikoita... EHKÄ käväsen terassille yhdellä loman kunniaksi. I'm so happy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
Meen töihin, laittelen hommat kasaan kun alkaa LOMA!! Käyn anopilla lounaalla. Töiden jälkeen pitää hakee puolimaratoonille numerolappu sekä jotku pöksyt kun mulla on vaan pitkiä juoksutrikoita... EHKÄ käväsen terassille yhdellä loman kunniaksi. I'm so happy :D

Hyvää loman alkua sulle! =) upeilla keleillä ainakin alkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:

Hyvää lomaa ja tsemppiä puolimaratoonille :D

Pitäis neuvolaan raahautua vikaa kertaa ennen kuin vauva syntyy ja mä en jaksais mennä sinne en sitten yhtään! Pitää kaks muuta lasta ottaa mukaan ja vaunujen työntely tuonne asti ei tee kovin hyvää :( .. No ei auta valittaa, onneksi on vika kerta :)

Nautin vapaapäivästä, pyykkiä toki ajattelin pari koneessa pesasta. Illemmalla kauppaan kn ukko tulee töistä ja tuo auton, en näillä helteillä lähde fillarilla hakemaan 15kg:n koiranruokasäkkiä :laugh:

Tänään jatkuu eilen aloitettu suursiivoous :) Pyykien pesua tiedossa ja paljon, muksut lähdössä mummin kanssa reissuun ja mä saan vähän LOMAA :D Yritän tehdä kaikki tärkeimmät asiat nyt alta pois että saan sitten vain laiskotella kun lapset lähtee..

Yhteistyössä