Mitäs nyt?-ryhmä facebookissa perustettu =)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sari

Vieras
Kaikki pinoutumaan sinne! Ja liityin naamakirjaan ainoastaan tehdäkseni meille oman ryhmän sinne, joten otathan minut myös kaveriksi samalla kun liityt ryhmään =)

2 vuotta olen täällä palstaillut harmaana, välillä tosi ahkerasti, välillä vähemmän ahkerasti.
 
Älkää ihmeessä liittykö tai varsinkaan pyytäkö/hyväksykö tätä "saria" kaveriksi. Joku haluaa tietää palstalaisista vähän turhan paljon... Nimi voi kaiken lisäksi hyvinkin olla tekaistu+ kuvaakaan ei itestään julkase, mutta haluaa nähdä muiden profiilit. "otathan minut kaveriksi kun liityt" bhah!
 
No eihän sinne katso kukaana uskalla tulla mitäsnyttäilemään oman naaman, nimen ja asuinpaikan kera (sekä mahd. puhelinnumeron;)). Hah =D Tämän palstan idea nimenomaan tuntuu olevan se, että ihmiset harmaana haukkuvat toisiaan.

P.S. En ole rekisteröitynyt, tutustun vasta koko palstailuun ja mitäs nyt-palsta on kyllä aika erikoinen.
 
No eihän mua nyt PAKKO ole ystäväksi sinne ottaa vaikka tohon ryhmään liittyisikin! Kai sen nyt jokainen tajusi? Ilmeisesti mun sanavalinta oli väärä, pahoittelen.
Eli voipi liittyä ryhmään eikä todellakaan ole pakko ottaa mua ystäväksi, se oli heitto.

 
Alkuperäinen kirjoittaja kyylä:
sarilla paljon "julkkis" kavereita... mietin vaan, että tunteeko kaikki ihan oikeasti vai onko vaan kysellyt kaveriksi tuolla facessa....

=) En tunne jokaista julkkista, ainoastaan muutaman. Aikani kuluksi heitä pyydellyt kavereiksi. Mutta ihan oikeitakin kavereita siellä on, ketkä jääköön arvoitukseksi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Jää väliin, plussalaiset on jo siellä ja siinä 253 jäsentä. Turhaa aloittaa uutta.

Mitä tekemistä plussalaisilla ja mitäs nyt-palstalla on keskenään?


no klikkaahan vaikka noi keskustelualueet näkyviin, jos se on sulle noin epäselvää..
mitäs nyt? on plussalaisten yksi osa-alue.
 

Yhteistyössä