Mitäs ootte tästä mieltä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä oli yhden kesän kaksi vuotta sitten lastamme hoitamassa ihana, silloin 18-kesäinen tyttö, johon koko perheemme ihastui ja ollaan pidetty yhtä aina silloin tällöin. Hän mm. käy tyttömme synttäreillä ja lähettelee hänelle kortteja silloin tällöin. Mielestäni käyttäytyy tosi ihanasti ja on kaikin puolin asiallinen ja herttainen 20-vuotias nuori nainen.
Jo tuolloin, kun hän hoiti tyttöämme, olin hieman mustasukkainen, koska mieheni vietti hänen kanssaan paljon aikaa. Hän mm. kuskasi tyttöä paljon työmatkoilla, siis haki meille ja vei pois ja mies oli tuona kesänä paljon sairaslomalla, eli siis päivisin kotona tytön ja oman pikkutyttäremme kanssa. Olin tuolloin raskaana ja ajattelin vain, että olen vain herkkänä ja siksi tuntuu heidän "yhteinen" aika hiukan pahalta...
Jälkeenpäin on käynyt usein niin, että jos olen ollut jossain käymässä, esim. kaupungilla pitempään, on just silloin "tyttäremme halunnut soittaa"... tuolle entiselle hoitajalleen... Terveisiä aina saan jne, mutta silti tuntuu pahalta, että aina soitetaan just silloin...
Eilen sitten mieheni puhelimeen oli tullut viesti ja kun luin sen, oli se tältä entiseltä hoitajalta... Mieheni ei ollut kertonut, että oli ollut hänen kanssaan yhteydessä. Aikaisemmista viesteistä sitten selvisi, että oli pyytänyt tätä käymään meillä, että me kaikki kaivataan häntä ja tuohon ex-hoitaja vastasi, että tulee mielellään ja mieheni tarjoutui hänet taas hakemaan...
Tilanne on minun mielestäni hankala! En tiedä, enkä oikein usko, että mitään on koskaan tapahtunut, mutta jotenkin tuntuu, että mieheni on häneen vähän ihastunut, ollut alusta asti... ? Pitääkö minun vain sallia tällainen, koska eihän heitä voi oikein mistään syyttääkään? Tutuu kurjalta...

saan varmaan mielipiteestäni luennon naisen ja miehen välisestä ystävyydestä,mutta "jotain kokeneena"voin sanoa ettei meillä onnistus.tulis kyllä jonkinmoiset keskustelut...

ikävä tilanne kun jos miehesi on harmittomasti ihastunut siihen tyttöön (eli haluaa vain viettää aikaa yhdessä) niin et oikein tilanteelle voi mitään :/ ei auta varmaan keuhkotakkaan asiasta vaan pakko hyväksyä että puolisoilla voi olla ihastuksia, mutta varmaan kannattaa kertoa siitä että et tykkää että pidetään yhteyttä sinun tietämättäsi-.

Onhan asiasta keskusteltu jo tuolloin, kun hän oli meillä hoitamassa, ja mies jo tuolloin sanoi, että onhan tuo mukana ja filsu tyttö, muttei missään nimessä mitään sellaista... tämä ei vaan jotenkin tunnu oikealta, mutta tosiaan, niin kuin kirjoitin, ei ole mitään mistä syyttääkkään... ja hyvä tietysti niin. Mutta silti...?

Jaa-a. Itse olen ollut 16v. lastenhoitaja ja lasten äidin nelikymppinen veli taisi vähän ihastua muhun. Mitään ei koskaan tapahtunut, tämä veli tuli kyllä aika usein käymään ihan muuten vaan kun olin siellä. Ei siis ollut alussa käynyt, mutta toisen pojan synttäreillä kävi ja olin silloin siellä ja sen jälkeen ne käynnit lisääntyivät. Itsekin kävin hänen kotonaan kun oltiin kesälomareissussa lasten kanssa siellä (perheen äiti ja mummu mukana).

Että ei siis ole tavatonta, että mies ihastuu lastenhoitajaan, mutta ei se silti välttämättä tarkoita että mitään koskaan tapahtuisi. Voithan puhua miehesi kanssa, että olisi mukava jos yhteydenpito tähän tyttöön tapahtuisi silloin kun olet itsekin paikalla. Voit vaikka vedota siihen, että haluaisit itsekin puhua tytön kanssa ja kuulla hänen kuulumisiaan.
Omia epäilyjä ei kannata välttämättä tuoda julki, sillä tilanne varmasti raukeaa muutenkin.

Yhteistyössä