Mitäs sitä sitten SAA antaa joululahjaksi? Kun mikään ei kelpaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äffä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äffä

Vieras
Olin suunnitellut ostavani äisilleni joululahjaksi Bodyshopin lahjapakkauksen, mutta se ja "muut saippuat" lytättiin tuolla kiittämättömyysketjussa sne verran rankasti että ehkä pitäisi ostaa jotain muuta? Mikä sitten ON sellainen lahja jota saaja ei inhota, tuonkin ketjun perusteella mikään muu kuin kylpyläreissu tai ulkomaanmatka ei kelpaa...

Kai sinä äisisi maun tunnet ja osaat ostaa hänelle sellaista, mistä hän pitää.

Minä en välittäisi saada mitään Bodyshopin lahjapakkausta, toisaalta en välttämättä sitä kylpyläreissuakaan tai ulkomaan matkaakaan.

Yritän valita lahjat sen perusteella, mistä saaja ilahtuisi tai hänellä olisi sille jotain käyttöä.

Minuakin vähän ihmetyttää nuo ronkelit. Itte aattelen, että tärkeintä on tosiaan se ajatus. Olen kiitollinen lahjasta kuin lahjasta. Jos lahjalla ei ole itselleni käyttöä voin sen ihan hyvällä omalla tunnolla laittaa joskus eteenpäin.

Kokosin äitille lahjaks siskon kanssa kroin joka sisältää viinipullon, 2 viinilasia, lasten tekemät/koristelemat kortit ja piparit ja sitten lämpöset "koti tossut".

[QUOTE="vieras";22721596]Kai sinä äisisi maun tunnet ja osaat ostaa hänelle sellaista, mistä hän pitää.

Minä en välittäisi saada mitään Bodyshopin lahjapakkausta, toisaalta en välttämättä sitä kylpyläreissuakaan tai ulkomaan matkaakaan.

Yritän valita lahjat sen perusteella, mistä saaja ilahtuisi tai hänellä olisi sille jotain käyttöä.[/QUOTE]

Peesi. Sellainen lahja on hyvä jossa on ajateltu lahjansaajaa!

Niin piti vielä tulla lisäämään, että onko niitä lahjoja pakko ottaa niin vakavasti? Ehkä mua ei siksi harmita mitkään lahjat, kun en pidä sitä lahjomista tärkeimpänä asiana ihmissuhteissa. Annan itse lahjoja vain hyvin harvoille.

Kyllä mulle kelpaisi bodyshopin lahjapakkaus =) Miksipä ei? Laadukkaita saippuoita ja rasvojahan ne on ja niitä kuitenkin tarvitaan :) Mua ärsyttää eniten sellaset "turhat" koriste-esineet, joilla ei tee yhtään mitään ja makukin noiden suhteen on kaikilla erilainen.

Mielestäni sellaiset lahjat ovat pahimpia, että ostaa jotain vain sen takia kun jotain täytyy antaa lahjaksi. Vaivaa päätään vain sen hetkisen, kun miettii mistä saaja ilahtuisi, niin ei voi kovin mennä metsään. Kyllä omalle äidilleni on menossa lahjaksi Body Shopin tuotteita, koska hän niistä tykkää ja niitä toivoi.