Mitäs sitten, kun mun palkka ei noussutkaan vaikka olisi pitänyt?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=/

Vieras
Eli olen ollut nyt vuoden harjoittelijan palkalla, ja kun vuosi tuli täyteen, palkan olisi pitänyt nousta. Tässä katsoin tiliotetta, niin mulla on edelleenkin pidetty sitä minimipalkkaa.

Mitäs nyt?

Siis ei tähän pitäisi mitkään työnantajan "lupaukset" vaikuttaa, vaan ihan lainsäädännöllinen homma on! Eli siis jos työntekijällä ei ole aiempaa asiakaspalvelukokemusta, palkka on se pienin mahdollinen korkeintaan vuoden ajan. Kun vuosi asiakaspalvelutyötä tullut täyteen, palkka nousee.

no suosittelen että käyt kertomassa asiasta vaikka naapureille, postinkantajalle ja kirjastotätille ja voitte sitten yhdessä päivitellä tapahtunutta. voit myös lähettää palkanlaskijalle nimettömän haukkumiskirjeen ja uittaa pomosi kahvikupin vessanpöntössä. näillä konsteilla pääset jo pitkälle asiassasi.

Alkuperäinen kirjoittaja järjenkäyttö sallittu:
no suosittelen että käyt kertomassa asiasta vaikka naapureille, postinkantajalle ja kirjastotätille ja voitte sitten yhdessä päivitellä tapahtunutta. voit myös lähettää palkanlaskijalle nimettömän haukkumiskirjeen ja uittaa pomosi kahvikupin vessanpöntössä. näillä konsteilla pääset jo pitkälle asiassasi.

No lähinnä sitä tarkoitin kysymykselläni, että onko kellään muulla kokemusta tai tietoa, miten näin voi ylipäätään käydä. Ihan sydäntäsi keventääkseni voin kertoa, että totta kai soitan pomolle huomenna. = )))

Mä uskon, että tossa on tapahtunut ihan yksinkertainen virhe. Itseltäni on esim. mennyt palkasta liian korkea veroprosentti, lomarahat unohtunut, miehen palkka on mennyt toiselle miehelle ja ulosotettu liikaa (eli käteen jäi alle suojaosuus). Eikä mikään noista ole ollut tahallista vaan tilitoimiston moka.

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Alkuperäinen kirjoittaja järjenkäyttö sallittu:

No lähinnä sitä tarkoitin kysymykselläni, että onko kellään muulla kokemusta tai tietoa, miten näin voi ylipäätään käydä. Ihan sydäntäsi keventääkseni voin kertoa, että totta kai soitan pomolle huomenna. = )))

Tilitoimisto mokannut tai niille on unohdettu antaa tieto palkannousemisesta.

Yhteistyössä