E
Entäs tää 2
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Entäs tää:Entä jos järkkäisit kaikki paikat "vähän uuteen uskoon" eli siivoaisit kaikki nurkat kuntoon. Mä muistan mun sinkkukämpässä oli aina kauhee kaaos, kun kävin vaan kääntymässä ja se ahdisti se sekasorto todella paljon!!! Siivoa kaikki siistiksi ja puhtaaksi, ei maksa mitään ja saat tosi hyvän mielen!! Mulla on nyt suht siisti koti ja aina kun on siivonnu, tulee moneksi päiväksi tosi hyvä fiilis!!
No arvaa miksi siivoan.. Kun pitäis koko ajan olla siistiä mutta kolmen lapsen, liian pienen asunnon ja vähäisen säilytystilan vuoksi ei ole. Nuorin on taapero ja kantaa koko ajan tavaraa paikasta toiseen. Pyykit eivät lopu koskaan. Tiskit on pakko laittaa monta kertaa päivässä. Lattiat mopattava sotkujen jälkeen. ARVAA olenko käyttänyt monet, monet päivät pelkästään siihen että teen perussiivousta?
Kun ei jaksa sitä, miten jaksaisi olla super ja siivota niin maan perusteellisesti?
Ok luulin ettet ole jaksanut siivota aikoihin. Totta siivoamista lasten kanssa on loputtomiin. Mutta kun pitää paikat suht kunnossa, niin ei tule yleiskaaosta vaikkei joka hetki jaksaisikaan jynssätä. Eihän se siivoaminen mitään kivaa ole...