Mitäs tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimi82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimi82

Vieras
Mulla on ollut aika säännölliset kuukautiset viime aikoina mutta nyt menkkojen piti eilen alkaa vaan eipä kuulu. Alavatsassa on kyllä sitäkin erikoisempia tuntemuksia ja olen ollut jotenkin erityisen herkkä viime aikoina. Samoin ruokien kanssa tuntuu etten pysty syömään sellaisia ruokia mitstä olen aiemmin tykännyt paljonkin. Ja kuvottava olo jos ajatteleekin aamusta ruokaa. En pysty syömään nykyään oikeastaan kuin vasta iltapäivällä ettei tule oksennus mieleen kun ajattelee syömistä. Hmm. Kuinkahan pian raskaustesti näyttää luotettavan tuloksen kun kuukautisia ei näy? Sinänsä tuntuu mahdottomalta ajatukselta koska olen kyllä harrastanut seksiä mutta mies ei ole lauennut sisääni. Ilman ehkäisyä on kuitenkin tullut oltua..

Raskaustesti näyttää yleensä raskauden jo sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Joillakin saattaa mennä useampikin päivä että testi näyttää plussaa ;)
Mutta kannattaa sinun varmuuden vuoksi testailla.
Vaikka miehesi ei olisikaan lauennut sisääsi, niin ainahan sitä touhutippaa jonkin verran tulee yhdynnässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mimi82:
Sinänsä tuntuu mahdottomalta ajatukselta koska olen kyllä harrastanut seksiä mutta mies ei ole lauennut sisääni. Ilman ehkäisyä on kuitenkin tullut oltua..

Oot sitten ihan tosissas? No joo, eipä tarvitse ihmetellä Suomen aborttilukuja...

Mullakin tuli plussa vasta pari viikkoa sen jälkeen kun uuden kierron olisi pitänyt alkaa. Toisaalta... Se, että pohdit mahdollista raskautta saattaa myös aiheuttaa "oireita".

Yhteistyössä