Mitäs te tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hono

Vieras
Keskiviikkona on oikeudenkäynti siitä kun exä puukotti isääni. Keskiviikko on myös isän tapaamisilta. Ehdotin exälle, että tapaisi pojan torstaina kun voi olla aika rankka päivä miehellä ja tunteet olla pinnassa.

Mitäs te tekisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Ehdottaisin samaa kuin sinäkin. Olis varmaan parempi molemmille nähdä vasta seuraavana päivänä, ehtii tunteet tasoittua.

Exä vaan ei ollut suostuvainen tähän :/ ja mä en ihan oikeasti haluaisi antaa poikaa isälleen sinä päivänä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Ehdottaisin samaa kuin sinäkin. Olis varmaan parempi molemmille nähdä vasta seuraavana päivänä, ehtii tunteet tasoittua.

Exä vaan ei ollut suostuvainen tähän :/ ja mä en ihan oikeasti haluaisi antaa poikaa isälleen sinä päivänä :ashamed:

Sille ei vissiin taida perustelut mennä perille? Yritä silti vielä. Jos se ymmärtäis, että lapsen parhaaks sä sitä ehdotat.

Sille ei vissiin taida perustelut mennä perille? Yritä silti vielä. Jos se ymmärtäis, että lapsen parhaaks sä sitä ehdotat.

Niin ajattelin yrittääkin, on mulla kyllä varasuunnitelmakin. Molempien parasta ajattelen vaikkei mies sitä tajuakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
aika kamalaa. luulis, että ei saa yksinään tavata, jos todetaan syylliseks puukotukseen. pelottavaa.

Se on syyllinen.

Kyse ei nyt ollutkaan siitä vaan keskiviikon tapaamisesta :whistle:

sori, päivittelyt. ei siis mitään neuvoa itse tilanteeseen... :(

Yhteistyössä