Mitäs teillä on tänään ohjelmassa?

Joulutori :) :)
Ja sit viimeinen lahja on hankittava ja sit pitää mennä agrimarketiin kanamuonaa ostamaan. Niin ja sit normaali ruokaostokset.
Ajattelin ehdottaa että käytäis pizzalla...... ehtis tehdä täällä kotonakin jotain kun ei tarttis laitta heti ruokaa.....

Poika menee siskoni luo illemmalla viettämään elokuvailtaa serkkunsa kanssa ja jää yöks sinne.Nyt päivällä täytyy eilisiltaiset/öiset piparileipomukset kasata ja sit viedä kavereille.

Ja varmaan se ois maalattava makkarin seinät valmiiks vihdoinkin...

Täällä piti isompien mennä mummille yöksi ja mun päästä perkaa/järkkää poikien lelut sekä shoppaileen joululahjoja yms. Kotona sitten normia siivousta yms. Mies on aamun töissä ja illan menossa..
Mut nyt näyttää ettei esikko oo kunnossa et taitaa mummila jäädä sen kohalta väliin tänään :( et saa sitten nähä mitä tässä pääsee/pystyy tekemää..

Pitäisi siivota eteisen kaappi/senkki, esikoisen vaatehuone (jossa ei ole vaatteita vaan romuja), laittaa olohuoneen verhot kunnolla paikoilleen, silittää pyykkejä, tyhjentää kompostoria ja ottaa uusi kompostori käyttöön, siivota siivouskomero jne. Teen mitä ehdin/jaksan.

pitäis käydä Tiimarista hakee askartelutavaraa ja kotiin koristelemaan kämppää. =)
ja muutenkin käydä kiertelee kaupungin kauppoja. kaverikin tulee mukaan..mennään kahville ja semmosta.

Isompi poika on isänsä kans luistelemassa ja mä alan kohta siistiä tavarat paikalleen. Sit katon vaatehuoneista ainaki kaiken turhan pois ja varmaan muualtaki jos jaksan. Pikkuinen on sairas niin ulos ei sen kans tänään pääse et sisällä varmaan mä koko päivän nyhjään. Isompi menee ehkä mummolaan isänsä kans.

Eipä erityisiä. Oon lasten kanssa keskenään täällä, mies harrastusreissussa. Paistan piparitalon osat, koristellaan ne (ja huomenna sit kootaan) ja yhden sukulaispariskunnan luona varmaan käydään toivottelemassa etukäteen hyvät joulut ja viemässä (heidän pyynnöstä ) lihaa. Illalla lämmitetään sauna.

Yhteistyössä