M
millipilli
Vieras
Nyt ois pari tuntia OMAA aikaa kun poitsu meni tutustumaan uuteen päiväkotiin... mitäköhän sitä keksis? Tai sitten ei mitään... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hengailla täällä..? :xmas: B)
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Lähe mun kans kaupunkille kahville![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hengailla täällä..? :xmas: B)
todennäköisestikovasti olin jo matkalla menossa palauttaan kirjastoon kirjoja, mutta kirjaston pihassa huomasin, että sekin kassi jäi kotiin
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Lähe mun kans kaupunkille kahville![]()
Mihinkäs kaupunkiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hengailla täällä..? :xmas: B)
todennäköisestikovasti olin jo matkalla menossa palauttaan kirjastoon kirjoja, mutta kirjaston pihassa huomasin, että sekin kassi jäi kotiin
![]()
![]()
tuttu juttu. ootko säkin kaupassa joskus maksanu ostokset ja kävelly ulos tyhjin käsin? B) :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Lähe mun kans kaupunkille kahville![]()
No Pori olis täs lähinnä, mut ehdotuksia otetaan vastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Lähe mun kans kaupunkille kahville![]()
Vähän on turhan pitkä matka tästä Tampereen kyljestä lähtee kun poitsu pitää hakee reilun tunnin päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Lähe mun kans kaupunkille kahville![]()
Vähän on turhan pitkä matka tästä Tampereen kyljestä lähtee kun poitsu pitää hakee reilun tunnin päästä![]()
No voi hitsi.. Mä olin juuri vkloppuna tampereella ja siinä lähellä, olis pitäny silloin mennä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hengailla täällä..? :xmas: B)
![]()
![]()
tuttu juttu. ootko säkin kaupassa joskus maksanu ostokset ja kävelly ulos tyhjin käsin? B) :ashamed:
Olen!!! Ja yhden kerran kävi pienten ostosten kanssa niin, että oikeesti kotona vasta huomasin että sinne ne jäi naapurikaupunkiin kauppaan...ja kerran kävi niin, että olin latonut ostokset hihnalle ja kassa sanoi hinnan niin huomasin, että rahat on kotona
sit vaan äkkiä hakemaan
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hengailla täällä..? :xmas: B)
![]()
![]()
Olen!!! Ja yhden kerran kävi pienten ostosten kanssa niin, että oikeesti kotona vasta huomasin että sinne ne jäi naapurikaupunkiin kauppaan...ja kerran kävi niin, että olin latonut ostokset hihnalle ja kassa sanoi hinnan niin huomasin, että rahat on kotona
sit vaan äkkiä hakemaan
niiin ärysttävää..kauppaan kun meen niin jää aina aivot kotona. |O ja kun joku vauva (ihan kenen vaan) alkaa itkee niin tää mamma alkaa heiluttaa ostoskärryä.![]()