mitäs tykkäät? kokemuksia uggeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
eli siis onko kokemusta ugg-bootseista? miten pysyvät suomen talvessa ja meneekö kanta helposti linttaan? mitäs tykkäät tästä:
e0231a0f811ab7175e877ce0042f6-orig.jpg

onko kokemusta kellään noista takeista, mitenköhän paksuja mahtavat olla? =)

justiinsa.. pitääkin sitten punnita asia syksyllä kun saadaan niitä myymälään.. jos otetaankaan :D nättejä ovat, ja tuo takkikin on musta nätti ja halpa nahkatakiksi =) ja toisaalta se linttaanmeneminen kuuluu siihen tyyliinkin.. aattelin niitä lähinnä sellaisiksi kyläily- ja kauppareissukengiksi =)

Jos menivät linttaan niin olivatkohan edes aidot..? Kyllä niitä feikkejäkin bruukataan aitoina myydä ja kiskoa ties mitä hintoja.. :/ Aidot UGG:t tunnistaa mm. pohjan päällä olevasta saumasta. Eli siitä

Heip! Minulla on neljät erilaiset ( 3 nakaiset ja yhdet neulevarsilla) ja olen kovasti tykännyt! Ovat tosi ihanat talvipakkasilla ja mulla pysyneet ihan hyvässä kuosissa Suomenkin talven yli. Aidot erottaa ainakin siitä UGG merkistä, hinnasta, myyntipaikasta ja siitä etteivät "vuoda" loskakeleillä kuten feikit.
Eivät hoista ja pitävät jalat ihanan lämpiminä talven ja ovat tosi kivan näköiset. Todella hintansa arvoiset!!!! Uggeilla menin koko talven, menivät niin etelässä kuin pohjoisessakin.
Nyt ostin vauvalle myös syksyksi/talveksi. :)

Yhteistyössä