Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Entäs tällainen kiva römpsälaukku?
![]()
Joku kiva karvareuhkasomiste tuohon ympärille sopisi oikein loistavasti.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:nojust :x
Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:"![]()
Vetää vertoja Björkin joutsenasulle!"
Käsittääkseni siinä ei ole oikea täytetty joutsen?Eihän O____O?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Joku kiva karvareuhkasomiste tuohon ympärille sopisi oikein loistavasti.Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:nojust :x
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Miten tuo eroaa jostain kettupuuhkasta tai turkista?
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Miten tuo eroaa jostain kettupuuhkasta tai turkista?
Mun silmissäni ei eroakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Miten tuo eroaa jostain kettupuuhkasta tai turkista?
No ei munkaan... Yhtä karmee ja mauton kuin turkiseläimistä tehdyt vaatteet ja veskat.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Miten tuo eroaa jostain kettupuuhkasta tai turkista?
No ei munkaan... Yhtä karmee ja mauton kuin turkiseläimistä tehdyt vaatteet ja veskat.
El lisättävää. Juuri näin.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Miten tuo eroaa jostain kettupuuhkasta tai turkista?
El lisättävää. Juuri näin.
Paitsi että todennäköisesti tuolla kissalla on ollut mukavampi elämä ja kuolema kuin turkisketulla.