mitäs tykkäisit jos itseäsi alettaisiin haukkumaan ihan otsoikoimalla ketju???

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
tuli vaan mieleen tuosta yhdestä erään palstalaisen nimellä otsikoidusta ketjusta.
Myöntyisikö jokainen muu ja antaisi arvostelun jatkua?
asioista voi mielestäni keskustella ja olla eri meiltä ja teilata mielipiteen, mutta asiat asioina eikä jonkun nikin nimiin se "arvostelu"

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
tuli vaan mieleen tuosta yhdestä erään palstalaisen nimellä otsikoidusta ketjusta.
Myöntyisikö jokainen muu ja antaisi arvostelun jatkua?
asioista voi mielestäni keskustella ja olla eri meiltä ja teilata mielipiteen, mutta asiat asioina eikä jonkun nikin nimiin se "arvostelu"

Yölä jo valvojia huudeltiin mutta ehän niitä siloin ollut.Ilmeisesti ei nytkään!
Ketjut on täälläkin modeile:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t830411

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Musta oli viime viikolla kuvailemasi kaltainen ketju. Ja jos täällä asioistaan puhuu, PITÄÄ olla valmis ottamaan paskaa niskaan.

en palstaillut viime viikolla.... en lukenut ketjuasi....
Mutta onko oikeus "kostaa" jollekin toiselle jos itselle käy jotenkin??

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Musta oli viime viikolla kuvailemasi kaltainen ketju. Ja jos täällä asioistaan puhuu, PITÄÄ olla valmis ottamaan paskaa niskaan.

mutta ei menä asiattomuuksiin.

Mikä sun mielestä on asiattomuutta, ei jonkun toisen mielestä ole. Ja tää on mulla kesto ihmetyksen aihe, että vedätte herneitä nenään, siitä, mitä mieltä joku teistä on NETIN keskustelupalstalla.

Mikä sun mielestä on asiattomuutta, ei jonkun toisen mielestä ole. Ja tää on mulla kesto ihmetyksen aihe, että vedätte herneitä nenään, siitä, mitä mieltä joku teistä on NETIN keskustelupalstalla.
kyllä se on asiatonta jos tappajaksi syytetään, koska lapseni vammaisuus ei EI OLLUT MUN VIKA, vai mun syykö se on jos lapseni istukka ei le kehittynyt normaalsiti

en palstaillut viime viikolla.... en lukenut ketjuasi....
Mutta onko oikeus "kostaa" jollekin toiselle jos itselle käy jotenkin??

Mä ainakaan ole mitään kenellekään kostanut...

ei kaikki ole niin kovanahkaisia kuin jotkut on. Jollekin voi joku asia sattua enemmänkin kuin jollekin toiselle.
Ja voihan sanoa että vaikka 2vuotiaan imettäjät on jotenkin per....stä mutta se että mennään sanomaan vaikka että MMMMMM on ihan hullu ja pedo ja ties viakka mitä kun imettää 2vuotiasta. siinä on tietty ero. Ymmärsitkö mitä ajan takaa?

Kun täällä kertoo asioistaan, pitää olla valmis myös vastaanottamaan eriäviä mielipiteitä ja ehkä kritiikkiäkin. Se on totta.
Mutta se, että aletaan suorastaan haukkumaan, on lapsellista ja säälittävää. Asiatonta. Se, että moni ei uskalla esittää asiallistakaan eriävää mielipidettä nikillä vaan on "vakkari nyt harmaana" tms, on myös tosi säälittävää.

kyllä se on asiatonta jos tappajaksi syytetään, koska lapseni vammaisuus ei EI OLLUT MUN VIKA, vai mun syykö se on jos lapseni istukka ei le kehittynyt normaalsiti

Eihän se nyt sun vikas ole... Mutta oot palstaillu kanssa sen verran kauan, että tiedät, että tällä palstalla saa paskaa niskaan, oli aihe, mikä hyvänsä.

ei kaikki ole niin kovanahkaisia kuin jotkut on. Jollekin voi joku asia sattua enemmänkin kuin jollekin toiselle.
Ja voihan sanoa että vaikka 2vuotiaan imettäjät on jotenkin per....stä mutta se että mennään sanomaan vaikka että MMMMMM on ihan hullu ja pedo ja ties viakka mitä kun imettää 2vuotiasta. siinä on tietty ero. Ymmärsitkö mitä ajan takaa?

Ymmärrän, eikä tulis mieleenkään moista ketjua itse aloittaa.

Mä ymmärsin, mitä ajat takaa.
Ja kai sitä jokainen on hieman herkkänahkainen jos kyse on itselle kipeästä/tärkeästä asiasta, mistä joku vaivautuu vääntämään oikein v*ttuiluketjun...

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Pakkoko se on sitten asioistaan täällä kertoa! Ihan varmaa on että joku ottaa asioista kipinää ja haukkuu pystyyn.

jollekin tämä palsta voi olla purkautumistie kun kuvittelee että voisi saada vertaistukea täällä. Ja se varmaan joskus aikanaan on voinut olla palstan ideakin.
itse olen kyllä todennut että paras puhua mahdollisimman vähän henkilökohtaista. Mutta minulla ei olekaan hankalaa elämäntilannetta ja toisaalta on ystäviä joiden kanssa puhua tai kirjoitella.
Mutta tuo haukkuminen ja se että on eri asia riiteleekö asiat vai ihmiset!

No en oo väittäny että on kiva että toisia haukutaan, mutta se on ikävä tosi asia että joku haukkuu kun täällä asioistaan puhuu..

Kuitenkii haukuttujen pitäs ajatella että tää on vaan virtuaalinen paikka jossa haukkujat ei oikeesti tiiä siitä haukutusta mitään muuta kun sen mitä on ite täällä kertonu.

Pakkoko se on sitten asioistaan täällä kertoa! Ihan varmaa on että joku ottaa asioista kipinää ja haukkuu pystyyn.

Eli on kiusatun ihan oma vika jos häntä kiusataan, mitäs on sellainen?
Okei... :headwall:

sunusta sii son noiin että tappajaksi haukutaan?

Anna nyt jo olla, kai sä itse tiedät, ettet ketään ole tappanut. Pitääkö tieten tahtoen, kaivaa verta nenästään?

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

näinhän mulle koulussakn väitettiinkun potkitiin päähän ja hiuksia yritettiin polttaa, mun vika, jouduin pskologille. ei nii hyvästä perheestä tulekiusaajia. pienellä paikkakunnalal ksei tieetnkin vanhempieni perhetaustat, nin se oli sallittua. mulaolijopa sama ope joa äidillänioli ollut

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

No jaa, kyllä se on vähän oma vika jos oikein kerjätään sitä verta sieltä nekusta!

Siis mitä???? Miten voi olla lapsen tappaja jos SYNNYTTÄÄ vammaisen lapsen? Onko se sun ekaluokkalainen vammainen, vai kuka? Sorry, palstailen niin vähän (teihin muihin verrattuna, mun mies saattaa olla toista mieltä) että oon ihan pudonnu kärryiltä. Mutta mä oon aina pahoillani kun jotain täällä haukutaan ja lytätään kun asioistaan kertoo. En nyt tarkota mitään hiusjuttuja, joihin mäkin oon pilke silmäkulmassa laittanu kommenttia, vaan niitä oikeita asioita joita ihmiset kertoo ja saa lokaa niskaan.

sunusta sii son noiin että tappajaksi haukutaan?

Anna nyt jo olla, kai sä itse tiedät, ettet ketään ole tappanut. Pitääkö tieten tahtoen, kaivaa verta nenästään?

sinun viesstistäsa sellaisen käsityksen. mielipiteet sa olla mutta tuommoinen o liikaa

Yhteistyössä