Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Joutuu= pitää tehdä jotakin, voi=ei ole pakko tehdä vaan on vaihtoehtona tehdä jotakin
Niin...eli kiusaamista puolustellaan tyyliin "lähde pois jos et kestä". Eli savustetaan tyyppi ulos. Silloin se voiminen on mun mielestä joutumista. Tätä tarkoitin.
Ei kiusaamista mitenkään puolustella voi, mutta kuten jo kirjoitin kannattaisiko ihan kaikkea tänne kirjoittaa?
Mun mielestä jokaisella pitäisi olla oikeus kirjoittaa tänne mistä haluaa, ilman pelkoa siitä että joutuu sen vuoksi myöhemmin kiusatuksi. Monelle tämä on ainoa paikka purkautua, kaikista asioista ei voi tai halua kertoa ystävilleen tai miehelleen. Ihan kaikkia asioita ei varmaan kannata kertoa, mutta kun joillekin riittää räkytyksen syyksi vaikka sekin, että jossain sivulauseessa on maininnut olevansa yh, tai menevänsä ensi viikonloppuna baariin.
Joo onhan jokaisella oikeus vaikka kirjottaa tänne oma elämänkertansa, mutta palsta on avoin eli kommentteja tulee laidasta laitaan. Se on kyllä jo huomattu.
Kommentointi ja keskustelu ei edelleenkään mun mielestä ole sitä, että tehdään erillinen avaus jostain nimimerkistä siksi, että päästäisiin haukkumaan häntä. Että saataisiin kaivaa vihoista tai muistin syövereistä esiin joka ikinen asia, josta ko. ihminen on joskus kirjoitellut, ja pilkata häntä niiden takia.
Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä, silloinkin kun on eri mieltä. Mutta sen voi tehdä oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, oikealla tavalla. Joku lapsentappajaksi nimittely on ihan jotain muuta kuin kommentointia.